seigdamererbest Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Man tar en trassig 2-åring og.......faktisk så trenger man ikke mer en den forbaskade trassige 2-åringen!! Det har vert skriking, tramping med fötter, kasting av kosedyr og smelling med dör ( det var nå meg da, men 2-åringen sin skyld!) siden vi våknet. Pliiis, ikke fortell meg at trass er sunt og nödvendig nett nå.
Studine mevik Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Hvis det er noen trøst så har vi til tider to trassige unger, men på litt forskjellige stadier. Den ene nærmer seg 4 år og snakker med en litt stakkarslig stemme for å få vilja si og an har ikke helt forstått at det ikke virker. Yngste på litt over 1 år har viljestyrke som jeg ikke har sett før, så om hun har bestemt seg for noe så bryter helvete løs dersom hun ikke får lov
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Trass, sterk personlighet og Oscarverdig dramaking-oppførsel kjenner jeg til! Halleluja for dagsoving og erfaring som gjør det lettere å stoppe trassanfall
Gjest Kira bjeffer Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Dette høres kjent ut gitt Her oppfører 3-åringen seg innimellom som om hun var en hormonell og premenstruell tenåring. 1-åringen derimot, han vil helst bli bært og får hysterisk anfall hvis mor går ut av rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå