Gå til innhold

Sparker bare innover....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og nedover. Ikke særlig behagelig. Og ikke endrer hun leie heller. Samme leie nå som for 6 uker siden: Rumpa ut, ansiktet innover og beina godt plantet på blæra. Nå er jeg 25 uker.

Så ikke kjenner vi liv utenpå maven og nesten håpløst for meg å ta buss over avstander (for hun sparker så mye rett på blæra).

Andre som har hatt det slik? Med en liten daff sak, som bare sparket i blære og tarm, fremfor utover så pappan fikk kjenne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, med nr tre. Seteleie med ryggen mot min mage frem til uke 37;-)

Da han snudde seg var det så mye som ble eltet inni kroppen at jeg kastet opp, besvimte flere ganger, og var ekstremt dårlig, kvalm og svimmel i flere timer. Ble lagt inn til observasjon pga tilstanden min, fikk ul, og plutselig lå han med hodet ned! Ble født stjernekikker, så han fant nok aldri helt korrekt posisjon inni der:-)

Anonym poster: 9a369dfde356734d4b9be9302f5da7ed

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eldste kom med rumpa først og var aldri noe særlig det med å sparke. Hadde samme leie hele tiden

Skrevet

Oisann, får håpe at hun snur seg innen den tid. Det gjorde jo forrige lillegullet. Er bare så upraktisk når jeg kjører i kø og akutt må tisse fordi hun bruker blære som fotball....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...