Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken måte er den mest "humane" måten og gjøre det på?

Anonym poster: ac38d8f65cab5fb5cddd349d5928549b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvmord...

Skrevet

Å lyve.

Anonym poster: 14d9f7fa96e6e2b1e3be27c1349ec906

Skrevet

Åja, selvmord? Ved å gå til togskinnene en natt, gå et sted der det er en sving, så togføreren ikke ser deg før det er for sent. Sette seg ned med mp3 på full guffe så en ikke hører noe. Og vente... Det går fort og er over på kort tid uten at en kjenner noe.

Skrevet

Å oppsøke hjelp fortest mulig, da slipper familie og venner å lide resten av deres liv med dårlig samvittighet. Sette seg ned i solveggen med en kopp kaffe og vente - om noen år banker døden på døra uansett.

Anonym poster: 7895c534253e7b16a57939351d35bae0

Skrevet

Jeg tror tabletter, både for dem som finner en, og for en selv. Man sovner vel bare inn?

Jeg klarer ikke forstå de som skyter eller henger seg ol. Det lager grusomme minner for den personen som finner en.

Anonym poster: 2f177d6d84fe82fda73e395506ab371a

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hele livet er jo bare venteværelset hos døden. Vi skal alle dø, det er sikkert. Så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det i mellomtiden? Du vet aldri hva eller hvem som venter på deg i morgen, eller neste uke, hvorfor ta sjansen på å gå glipp av noe herlig, fortryllende, ja fantastisk? Dø rekker du alltid senere ;)

Skrevet

Men kjære, vakre vene ... hva slags tråd er dette?? Hvor morbid går det an å bli? Fy skam!

Skrevet

Beklager. Skal se om jeg får tråden slettet.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ikke første gang slike tråder dukker opp. Synes ikke det skal dysses ned, det kan sitte en person i andre enden som virkelig og inderlig trenger noen å snakke med.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Håper det ordner seg for deg HI. Klem sendes med livsgledestøv! :)

Skrevet

Ikke første gang slike tråder dukker opp. Synes ikke det skal dysses ned, det kan sitte en person i andre enden som virkelig og inderlig trenger noen å snakke med.

Jeg skjønner hva du mener.
Skrevet

Hei du som startet tråden. Jeg har to selvmordsforsøk bak meg med påfølgende innleggelse på psyk.avd.. IKKE gjør det! Ingenting er så ille at det er verdt å dø for, og du gjør IKKE verden en tjeneste ved å ta livet ditt. Snakk med noen du stoler på eller legen din. Få henvisning til psykolog og resept på antidep.piller. De hjelper deg til å bli vant til å ha det greit. Det kan ta tid å komme inn til offentlig psykolog. Mens du venter kan det være lurt å gå til en privat. Det er dyrt, men verdt det. Et selvmord eller et selvmordsforsøk skaper store ringvirkninger hos familie og venner. Det skaper så mye smerte og sorg. Hold ut!! Skaff hjelp nå. Det går over - etter flere år med medisiner og terapi har jeg det fint og livet kjennes verdt å leve.

Anonym poster: 4530ca6ea121d049e5a5bed75f56f7fe

Skrevet

Jeg tror tabletter, både for dem som finner en, og for en selv. Man sovner vel bare inn?

Jeg klarer ikke forstå de som skyter eller henger seg ol. Det lager grusomme minner for den personen som finner en.

Anonym poster: 2f177d6d84fe82fda73e395506ab371a

Nei, nei, nei. Ikke humant for den som finner eller en selv. Er du helt trang i nøtta??? Sjansen for å overleve er STOR. Eks sovepiller, beroligende er satt sammen slik at de slutter å virke ved overdose. Ved overdose paracetamol våkner man, men kroppen er så ødelagt at den ikke vil fungere. Så har man noen dager å tenke seg om på sykehuset før man dør.

Skrevet

Åja, selvmord? Ved å gå til togskinnene en natt, gå et sted der det er en sving, så togføreren ikke ser deg før det er for sent. Sette seg ned med mp3 på full guffe så en ikke hører noe. Og vente... Det går fort og er over på kort tid uten at en kjenner noe.

Så egoistisk!!! Hva med den stakkars togføreren, da?? Hva er galt med dere?

Skrevet

Så egoistisk!!! Hva med den stakkars togføreren, da?? Hva er galt med dere?

Det er slike pekefingere som gjør at syke mennesker ikke får hjelp. SKAM DEG!

Anonym poster: f1ae7953d55f2d6a7148b1419c80ddd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...