Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Fødte barn nr 3 for snart 10 mnd siden, fikk første mens igjen i slutten av november. Rundt nyttårsaften fikk jeg en liten småblødning som varte i 2 dager (trodde det var mensen først men det var det ikke), hadde endel menssmerter i sikkert 5 dager.. har enda ikke fått mensen. Har vært veldig ustabil i humøret i flere uker. Vi har bare brukt kondom etter fødsel, har kanskje tatt den på litt sent noen ganger men det har aldri gått for han inni meg. Hva tror dere, er det bare pms eller hormoner på bærtur? Håper virkelig det.. Anonym poster: ff4cb2de8e69882db0b639204588fb44
<3 2G <3 Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Du er klar over at det kommer sædpartikler under hele samleiet? Ta en test du.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Hehe. Vi bruker også kondom, noen ganger litt sent i samleiet... Rett før julaften fikk jeg en veldig liten blødning, og trodde mensen var i gang. Andre juledag reagerte jeg på at mensen enda ikke var kommet ordentlig i gang. For tre dager siden var jeg på ultralyd og så et bankende hjerte. Ta en test du Anonym poster: 9482d758dff185dcf73ab0feafe5c5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå