Gå til innhold

Noen her som bruker tolvon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den medisinen er jo skummel! Skal bruke den en stund nå. Startet i går, og etter en tablett ble jeg helt susete og trøtt. Trodde ikke slike medisiner skulle være så sterke. Andre som blir slik av å ta dem? Og NEI jeg er ikke alene og tar meg av barna da jeg tar dem. Legen sa jeg kunne bli litt trøtt og sigen av de, men jeg trodde ikke jeg ville bli rett å slett dopet.

Anonym poster: ef49543eb4402d3f821f5d1dc913fc73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte en kombinasjon av tolvon og zopiklone (sovetablett) da jeg hadde store problemer (posttraumatisk stress) etter en brutal voldtekt.

Jeg merket ingen virkning. Jeg fikk verken sove eller ble susete.

Men så er det mye medikamenter som ikke virker på meg av en eller annen merkelig grunn. Eller jeg trenger høyere doser enn det vekten min tilsier.

Anonym poster: 4fff9875404af5cd830f61a1f786619d

Skrevet

Hadde problemer med innsoving og skulle da ta det en halvtime før sengetid.

Anonym poster: 4fff9875404af5cd830f61a1f786619d

Skrevet

Har du tatt medisin fra mannen din? Mener det var innlegg om det for ikke lenge siden, med akuratt samme formulering og skrivestil...

Anonym poster: b5328d46331ff27c30829f4cd9a227c5

Skrevet

Har du tatt medisin fra mannen din? Mener det var innlegg om det for ikke lenge siden, med akuratt samme formulering og skrivestil...

Anonym poster: b5328d46331ff27c30829f4cd9a227c5

????? Hæ????

Anonym poster: ef49543eb4402d3f821f5d1dc913fc73

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du får denne medisinen?

Det er en svært kraftig antidepressiv medisin med en rekke uheldige bivirkninger. Og den blir ikke brukt noe særlig lenger pga det jeg nevnte over.

Jeg hadde spurt om å bytte medisin. Vet alt om Tolvon ;)

Anonym poster: bfe6cdbaea844aa6b708411d5ae4ad60

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg prøvde den for noen år siden, da jeg hadde en kombinasjon av generalisert angst og insomnia. Brukte den i under ei uke, riktignok fikk jeg endelig sove, men gjorde ikke annet enn å sove heller. Kunne knapt snakke reint, så susete blei jeg. Angivelig vil det bedre seg etter noen uker, men det kunne jeg ikke vente på. Be om en annen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...