Gå til innhold

Sovetips, baby 10 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Babyen våkner alt fra 5-20 ganger hver natt. Jeg er nær ved å gå fra forstanden. Han spiser ikke, våkner bare bare og må roes igjen. Tar Max 5 minutter. Sier ingenting, vi går aldri ut av huset og lyset er av. Hva i alle dager kan jeg gjøre?

Endret av <3 smj <3
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Legg han i en sprinkelseng tett inntil din egen, så du kan stikke ei hand inn gjennom sprinklene og holde den på kroppen hans med det samme han begynner å snøfte.

Skrevet

Har dere prøvd å se om han roer seg selv etter noen minutter? Vi har samme greia her, hun våkner flere ganger i løpet av kvelden og natten, hyler til og gråter ordentlig sår gråt. I begynnelsen gikk vi inn hver gang med en gang, men etterhvert ga vi henne lenger og lenger tid. Nå gir vi henne 3 min før vi går inn og somregel sovner hun igjen etter 2 min. Det er litt vondt for mammahjerte, men det vi oppdaget er at hun rett og slett ikke er våken, hun våkner når vi kommer inn på rommet....

Skrevet

Ja, det stemmer nok at han er i halvsøvne.. Har prøvd 1 minutt noen ganger, og han skriker da så høyt som han aldri gjør ellers, så jeg føler jeg må gå inn til ham.. Får prøve en kombinasjon av dette til natta, er ikke til å holde ut lenger.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...