Gå til innhold

Jeg er så betatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..av en fyr jeg har kjent i snart 5 år. Vi var med hverandre noen mnd helt i begynnelsen, men jeg gadd ikke mer fordi han var så tilbakeholden mtp det fysiske. Han kunne si at han var forelsket i meg, og viste stor interesse - men han var bare utrolig sjenert og litt usikker. Vi kysset aldri, men én gang spurte han meg om jeg kunne kile han på underarmen, hehe...jeg er også av den sjenerte og usikre typen, i hvert fall når jeg har følelser for noen og det er helt nytt.

Nå - 4 år etter, har vi tatt opp kontakten igjen. Vi har masse felles venner, men vi har aldri møtt på hverandre i denne perioden. Vi hadde avtalt å møtes ute en kveld jeg skulle ut på byn for noen uker siden, og da var vi sammen hele kvelden. DA kysset vi et par ganger, og jeg syns det var sååå søtt at han hintet før vi kysset første gangen, at "det er noe jeg alltid har villet gjøre..." :)

Vi har vært på en "date", og han sa hin dagen at han ville at vi skulle møtes igjen, i tillegg til at han feks kan skrive til meg på fb at "det må du gjøre/lage for meg engang"..

Jeg bare angrer sånn på den gangen, at jeg ikke gadd mer. Han er virkelig min type gutt, og jeg MÅ finne ut av dette, ellers vet jeg at jeg kommer til å tenke på han inn i mellom resten av livet, som jeg har gjort de siste årene. Derfor har jeg lagt inn et ekstra gir som ikke er min komforsone, uten å være pågående og masete.

Det er ikke lett dette, selvom det er kjekt og spennende på samme tid :)

(utrolig så tankefull man blir på ensomme lørdagskvelder :) )

Anonym poster: 97b68aa5842c407b73d601168c140150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojsann..

Anonym poster: db754763da07ae2ea6bc5a8c02727fa6

Skrevet

Håper det er riktig for dere begge - masse lykke til og... go for it!!! :D

Anonym poster: 88d13446265172cac3d1c5539edefe10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...