Liljekonvall<3 Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Vi har omgangssyke i hus, og nå har den lille kastet opp i sofaen. Trekket er ikke til å ta av.. Vi har vasket og vasket, men det lukter fortsatt. Hva hjelper? Ny sofa?!
geitemarken Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Lukta går bort etter et par dager. Er det puta så sett den ut på trappa til lufting.
Magia Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Jeg vet ikke altså, men det kan være verdt å prøve eddik! Det skal visst fjerne lukt uten å etterlate lukt selv. Jeg fikk bort kattepisslukt i tøysofaen vår med lunkent vann og eddik, så garantert verdt et forsøk. Forresten så lukta det litt eddik til alt var fordampet. Nå kjenner man det bittelitt hvis man graver nesa nedi der for å virkelig kjenne etter.
Tingenes Herre Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Bestill sofa-rens. Funket kjempebra her.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Om det er en mørk sofa så kan du strø kaffegrut i den og la det ligge over natta. Kaffegrut tar lukt.
Liljekonvall<3 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2013 Puten er ikke til å ta av, så å lufte den går ikke. Lys er den også, så kaffegrut funker heller ikke.. Jeg får prøve eddikvann, hjelper ikke det blir det sofarens til uken. Hvor får jeg tak i det?
Gjest _cornelia_ Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Puten er ikke til å ta av, så å lufte den går ikke. Lys er den også, så kaffegrut funker heller ikke.. Jeg får prøve eddikvann, hjelper ikke det blir det sofarens til uken. Hvor får jeg tak i det? 2 åringen min kastet også opp i sofaen i kveld! Lukter her også, selv om jeg har vasket masse. Måtte bade ungen og meg, så lukten sitter helt klart i sofaen. Jeg har mørk sofa, så lurer på å prøve tipset med kaffegrut Mulig jeg prøver alle tipsene egentlig, synes det stanker i hele stua Min fikk feber et par timer før, er det vanlig? Oppkastet kom som fire store styrter innen et minutt, og så var det over. Det totale kaos var opprettet! Og er selvfølgelig hjemme alene
Liljekonvall<3 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2013 Puten er ikke til å ta av, så å lufte den går ikke. Lys er den også, så kaffegrut funker heller ikke.. Jeg får prøve eddikvann, hjelper ikke det blir det sofarens til uken. Hvor får jeg tak i det? 2 åringen min kastet også opp i sofaen i kveld! Lukter her også, selv om jeg har vasket masse. Måtte bade ungen og meg, så lukten sitter helt klart i sofaen. Jeg har mørk sofa, så lurer på å prøve tipset med kaffegrut Mulig jeg prøver alle tipsene egentlig, synes det stanker i hele stua Min fikk feber et par timer før, er det vanlig? Oppkastet kom som fire store styrter innen et minutt, og så var det over. Det totale kaos var opprettet! Og er selvfølgelig hjemme alene Det høres ut som det er det samme som vi har her. Kan ikke kalle det omgangssyke egentlig. Feberen datt på på torsdag, kastet opp en gang. Deretter har han bare hatt feber frem til i kveld, da kastet han opp en gang til. Også hoster han stygt også.. God bedring til din
Gjest _cornelia_ Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Puten er ikke til å ta av, så å lufte den går ikke. Lys er den også, så kaffegrut funker heller ikke.. Jeg får prøve eddikvann, hjelper ikke det blir det sofarens til uken. Hvor får jeg tak i det? 2 åringen min kastet også opp i sofaen i kveld! Lukter her også, selv om jeg har vasket masse. Måtte bade ungen og meg, så lukten sitter helt klart i sofaen. Jeg har mørk sofa, så lurer på å prøve tipset med kaffegrut Mulig jeg prøver alle tipsene egentlig, synes det stanker i hele stua Min fikk feber et par timer før, er det vanlig? Oppkastet kom som fire store styrter innen et minutt, og så var det over. Det totale kaos var opprettet! Og er selvfølgelig hjemme alene Det høres ut som det er det samme som vi har her. Kan ikke kalle det omgangssyke egentlig. Feberen datt på på torsdag, kastet opp en gang. Deretter har han bare hatt feber frem til i kveld, da kastet han opp en gang til. Også hoster han stygt også..God bedring til din Takk, det samme til din! Min sovnet i 22 tiden og har vært våken 3 ganger etter det, men heldigvis ikke noe som skjer! Jeg har lagt han på håndduker, bare for å være på den sikre siden Krysser fingrene for at dette var alt for denne gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå