Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Selv var det ikke noe jeg bestemte meg for på forhånd, det bare skjedde. Det begynte som en trekant med en gutt, men han ble hivd ut da han rett og slett var overflødig. Før det vurderte jeg det aldri. Selv om det var en god opplevelse gjør jeg det neppe igjen. Synes kvinners underliv ikke er opphissende for å si det sånn. Har du vurdert det? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonym poster: d782b1e84b1c2cb542c7c40ce47d87b5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Nei, aldri vurdert det. Tenner bare på menn. Anonym poster: 8e20e64c03e538dfa46618a1973e8201
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Nei, det har jeg ikke vurdert.
Hybelkanina Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Og når VG skriver det så er det selvfølgelig sant....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er lesbisk, og kunne ALDRI ha tenkt meg å ha sex med en mann. Så for meg virker det VELDIG rart at hetrofile kvinner kunne tenkt seg å ha sex med en kvinne.. Anonym poster: 445cdbde823d811a7b1b048d7a960508
Gjest -Truseløs- Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er nok veldig firkantet der ja, og tenner kun på menn jeg også. Og ikke hvem som helst!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Burde prøves Anonym poster: 31874cc6b687ec7cdbbcfa25fd0979c3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Tenner ikke på damer i den forstand at jeg noen gang har truffet en dame som jeg er betatt av eller tenner på. Men tenner likevel på tanken på jentesex, men kunne overhode ikke tenke meg å kysse en dame (merkelig?). Dersom jeg hadde vært singel hadde jeg nok prøvd for å prøve, Anonym poster: d77c568895cb148a02cf419e4c5e1325
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er lesbisk, og kunne ALDRI ha tenkt meg å ha sex med en mann. Så for meg virker det VELDIG rart at hetrofile kvinner kunne tenkt seg å ha sex med en kvinne.. Anonym poster: 445cdbde823d811a7b1b048d7a960508 Kjenner homser som har testet ut sex med damer bare for å teste det ut, eller "det bare skjedde". Så det blir litt samme greia som VG skriver om, bare omvendt. Anonym poster: d782b1e84b1c2cb542c7c40ce47d87b5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er lesbisk, og kunne ALDRI ha tenkt meg å ha sex med en mann. Så for meg virker det VELDIG rart at hetrofile kvinner kunne tenkt seg å ha sex med en kvinne.. Anonym poster: 445cdbde823d811a7b1b048d7a960508 Kjenner homser som har testet ut sex med damer bare for å teste det ut, eller "det bare skjedde". Så det blir litt samme greia som VG skriver om, bare omvendt. Anonym poster: d782b1e84b1c2cb542c7c40ce47d87b5 Vet jo at det skjer, men kan ikke skjønne hvordan.. da er man 1% i den andre retningen ihvertfall.. Anonym poster: 445cdbde823d811a7b1b048d7a960508
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Ja det kunne jeg tenkt meg. vil ikke kalle meg bifil for jeg forelsker meg ikke i jenter, men biseksuell er jeg nok, tenner veldig på jenter. Og ser jeg prono går det i lesbe sex. Desverre er jeg for feig til å prøve meg på ei jente. Anonym poster: 0838936abefccef7cae1607fb3f54b5b
Hybelkanina Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg er nok veldig firkantet der ja, og tenner kun på menn jeg også. Og ikke hvem som helst! Firkant sier du? Med bare menn? Mon tro om VG har noen tall på hvor mange av oss som kunne tenkt oss det istedet!? Endret 12. januar 2013 av Hybelkanina
Plutselig_gravid Skrevet 12. januar 2013 #13 Skrevet 12. januar 2013 Been there, done that! Jeg er ikke bifil, aldri vært forelsket i en dame og kunne aldri sett meg selv i et forhold med en dame. Men tenner på jentesex og har hatt det noen ganger. Flertallet av mine venninner tenner også på jentesex.
Gjest -Truseløs- Skrevet 12. januar 2013 #14 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er nok veldig firkantet der ja, og tenner kun på menn jeg også. Og ikke hvem som helst! Firkant sier du? Med bare menn? Mon tro om VG har noen tall på hvor mange av oss som kunne tenkt oss det istedet!? He he he, nja, var ikke akkurat det jeg tenkte på. Men ok - siden du spør ;) Ja, det hadde vært noe å ha tall på...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #15 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er ikke en av dem, hvertfall. Ikke at det er noe galt i det, men jeg er 100% hetero og tenner overhodet ikke på kvinner. Jenter kan være pene, men finnes ikke sexy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå