ellen-propellen Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Er det mange som er våkne ( og edru) nå som har lyst til å bli bedre kjent med Tone Damli? Føler kanskje det er mer ett 16:45 program. Vel vel, jeg er kanskje sær eller sjalu
Koala *g07* Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er våken, og edru, og gidder ikke strekke meg etter fjernkontrollen.. Nå starter det.. og det skal kanskje være mulig å gidde å finne fjernkontrollen.. Hva skjedde med voice control?!
Frenzia Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Tone? Hjelpes. Ho er så vakker at jeg får lyst til å sleike trynet hennes, men Lindmo har mer vettuge ting på hjertet, så vi stopper på NRK1 i dag, ass...
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Det henger jo ikke på greip å ha "historien om"-programmer om folk som ikke har historie. Jenta er jo nyfødt. Gjelder forøvrig også Northug.
frk Nilsen Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Kjenner at dette er et program jeg ikke vil eller kommer til å se frivillig.
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Kjenner at dette er et program jeg ikke vil eller kommer til å se frivillig. Samme her. Og det har ikke noe med at jeg aktivt misliker T men at hun ikke er interessant heller, hun er pen syngedame men hun har ikke levd liv som er interessant for andre enn menigheten.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Tone er vel forsåvidt fortsatt for ung til å få sitt eget program i denne sjangeren. Dette programet er nok kun beregnet på hennes fans, som stort sett befinner seg i tidlig tenårene. Men når det er sagt, så kjenner jeg Tone og hun er en veldig hyggelig jente. Hun kan sikkert virke litt flåsete av seg, men jeg synes hun har en flott personlighet. Merker at hun er endel yngre enn meg, men så har jeg også blitt ei gammal røy.
Gjest -Truseløs- Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Skal si meg enig i at det er dum sendetid... Men hun er slettes ikke kjedelig! Jeg er veldig nysgjerrig henne. Hun har tross alt en veldig kjekk mann.
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Tone er vel forsåvidt fortsatt for ung til å få sitt eget program i denne sjangeren. Dette programet er nok kun beregnet på hennes fans, som stort sett befinner seg i tidlig tenårene. Men når det er sagt, så kjenner jeg Tone og hun er en veldig hyggelig jente. Hun kan sikkert virke litt flåsete av seg, men jeg synes hun har en flott personlighet. Merker at hun er endel yngre enn meg, men så har jeg også blitt ei gammal røy. Ja, hun virker hyggelig sånn utfra det man leser osv - som sagt, jeg har ikke noe imot henne, men mot programideen. Men som du sier, dette er for blodfansen. At det går lørdagskvelden er jo meningsløst selvsagt. Er det forresten ett program eller en serie?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er enig med deg der Luten! Dårlig ide og håpløst tidspunkt, kan jo faktisk være at hennes fans allerede har lagt seg Det er seks episoder tror jeg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Kjenner at dette er et program jeg ikke vil eller kommer til å se frivillig. Signerer. Selv ikke mannen, som ellers synes hun er passe fin å se på gadd ofre tid på dette etter å ha sett reklamen for det. "Smarte damer er tydeligvis ut", sa han.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 Tone er vel forsåvidt fortsatt for ung til å få sitt eget program i denne sjangeren. Dette programet er nok kun beregnet på hennes fans, som stort sett befinner seg i tidlig tenårene. Men når det er sagt, så kjenner jeg Tone og hun er en veldig hyggelig jente. Hun kan sikkert virke litt flåsete av seg, men jeg synes hun har en flott personlighet. Merker at hun er endel yngre enn meg, men så har jeg også blitt ei gammal røy. Ja, hun virker hyggelig sånn utfra det man leser osv - som sagt, jeg har ikke noe imot henne, men mot programideen. Men som du sier, dette er for blodfansen. At det går lørdagskvelden er jo meningsløst selvsagt. Er det forresten ett program eller en serie? Det er visstnok en dokumentar. Definisjonen på det må ha endret seg siden jeg gikk på skolen..
ellen-propellen Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2013 Visst er Tone en søt jente, men hun er ikke noe mer enn det. Og en dokumentar på 6 episoder, altså en ca 3 timer bør da virkelig fortelle noe. Nortug " dokumentaren" har jeg heller ikke tenkt å se,men den har vel bedre sendetid? Blir spennende å se hva slags seertall Tone " dokumentaren" får
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #14 Skrevet 12. januar 2013 Det er noe med proporsjonene. Når Justin Bieber - en stor fisk i en stor dam - fikk nyttårskvelden i halvannen time eller noe i ett-totida om natta, og det var inkludert konserten på Operaen, burde vel strengt tatt et program om en ganske liten fisk i en bitteliten dam vare en halvtime en torsdag i mars.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 13. januar 2013 #15 Skrevet 13. januar 2013 Tror seertallene på Tone greia ville vært bedre en torsdag rett etter skoletid. Enn en lørdags kveld når de "kule" fjortisene henger med venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå