Gå til innhold

har så lyst på et barn til- NÅ! :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to stk og er mitt i en master.. det passer på ingen måte. Har ikke jobbet i høst og skal ikke jobbe før til sommer/høsten igjen..

Men ungene begynner å bli store, minste er 3år, og ho mor er babysyk ;)

Har i forrige sv. skap vært EKSTREMT plaget m kvalme, så jeg vet jo at det er kjempe dumt av meg bare det å tenke på og få baby nå, men tanken på at jeg må vente med bli gravid til høsten 2014 er bare trist :-(

Har alltid hatt lyst på fire barn men etter siste mann har vært en utfordring så tenkte jeg lenge at to var nok.. Men nå er han blitt så stor, før jul pakket jeg ned sprinkelsengen, han sluttet med bleier, og nå sitter jeg her å har så lyst på nr 3 :-O

Andre som er/har vært i samme situasjon?

Anonym poster: 39db2d6acaa3174812535246634a10d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon som deg. (På en måte) har ei jente på 3 og har så syykt lyst på en til.men er blitt student.og jeg blir kjempe dårlig som gravid også. Fungere ikke de 4 første måneden og er svimmel/småkvalm resten.

Her sitter jeg å funderer på best mulig løsning :) eventuelt hvilke måned jeg bør bli gravid ifh til studier og hvordan kabalen kanskje kan gå opp.. mulig jeg drister meg til et januar/februar 2014 baby men må planlegge mye først.

Hehe. :)..

Skrevet

hva studerer du og når er du ferdig?

Jeg er ferdig 2015 og det optimale er jo da en mars 2015 baby.. Men sitter å funderer hvordan jeg kan få en.. ja om ca 9 mnd :-p

hehe

Fikk barn når jeg var student og da vet jeg sa at jeg ALDRI mer skulle ha barn midt i studier hehe :-p

Skrevet

Jeg har lyst på mitt første. Men det passer ikke med jobb, så må vente til 2015. Får håpe vi får det til da...

Anonym poster: 10d7f0ab0e860c09aed0cddab7122c92

Skrevet

Jeg har et barn og har så lyst på et barn til- NÅ! :-O

Om jeg bare kunne få mannen min med på det!

Tenkte akkurat det samme som du skrev i overskriften for noen sekunder siden. Dumme mannen min.

Anonym poster: 2445607fc884faed72bb311a96c536aa

Skrevet

Jeg også! Midt i master jeg og... Mini er 16 mnd, og jeg har bare lest et halvt år siden permisjonen. Føles som en evighet til jeg er ferdig, men skal ikke ha fler barn før jeg er i jobb :-/

Anonym poster: 1d2dab602c411cdd8d447f54393014f3

Skrevet

Godt jeg ikke er alene da hvertfall :-p

Å ja den mannen er jo også et lite hinder haha Vi er ikke helt på samme side i "boka", selv om jeg er ganske flink til ehh.. å motivere han dit haha ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...