Gå til innhold

Synes jeg er litt pløsen for tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 uker igjen til fødsel og synes hufsa ser grusom ut. Gruer meg til å føde, vil ikke vise meg frem på denne måten.

Har dere andre vært pløsen på hufsa før fødsel? Er det vanlig å bruke fødekjole, slik at det ikke vises når man føder?

Anonym poster: a3e7941f20e40d4a708f5fc92bbabf32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hufsa? Lol.. Jordmødrene må nok se dåsa di uansett når ungen skal ut, dessverre.

Anonym poster: 76e462627ba80d3ea4fb0a5c9248074f

Skrevet

Trur de har sett nok av pløsete og ufriserte hufser gitt ;) Du kommer ikke til å tenke på det en gang. Vil føle deg jævelig og ustelt uannsett...

Her var jeg super hoven, lignet på en kjøttkake med hår... Ikke lekkert, men jeg tenkte ikke tanken en gang når fødselen satte igang....

Anonym poster: 36324cb4ab62f00bc6fbcc50a086fd95

Skrevet

Med mindre du ønsker å revne for så å la være å sy etterpå feks, så må jm se dåsa di. Og den er uansett jævlig ulekker idet ungen kommer ut, med gørr, guff, revning, sprenging og et hode på vei ut.

Det har ikke slått deg at jordmødre og leger ser dette hver eneste dag, flere ganger om dagen? Og at en fødsel ikke er en skjønnhetskonkurranse der det er om å gjøre å ha lekrest mulig høne?

Undres virkelig over prioriteringene og fokuset til enkelte damer, altså..

Anonym poster: 76bd3929c248a46883b6a94d5060a755

Skrevet

Herregud! Dette var månedens innlegg! Ler så jeg hylskriker her! Klarte ikke lese dette opp for mannen en gang!

Anonym poster: 0cd9ee3f97d851ad8daf07f3c015ebb4

Skrevet

Fød med undertøy på da vel. Med fransk åpning, naturligvis. ;)

Anonym poster: b408aecef6334dd5f2d197770c79bea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...