Gjøkeredet③ Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Var det verdt det, og hvor vondt er det egentlig???
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Ja det var det. Tok en paracet første kvelden. Anonym poster: b18115edb9b1a7cffb286bce25b96467
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Opererte puppene for snart 2 år siden. Hadde pupper som ikke ble ferdig utviklet. Har aldri angret. Lot kirurgen bestemme strørrelse som passet min kropp. Det verste var reaksjonen etter narkosen. Ellers gikk jeg på vanlig smertestillende de første dagene. Men det var hardt for magen, så sluttet dag nr. 3. Hadde ikke særlig vondt etter det, men måtte jo ha løfte hjelp i 2,uker etterpå. Anonym poster: e8a5702623ae170928519450c4d8bfc9
R0zaku Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Ja det var verdt det. Tror det er forskjellig fra person til person. Jeg hadde kjempe vondt. Klarte ikke reise meg opp fra liggestilling, åpne dører eller løfte armene. På 3-4 dager var jeg 100 % pleietrengene måtte ha hjelp til og spise for jg klarte ikke løfte armene "så høyt" :s jeg la 350 grm under muskel. Hadde ikke utviklet noen pupper selv. Så det vat jo veldig trangt for og legge innlegg på meg:) ei venninne var bare litt støl etter operasjonen. Hun tok ikke smertestillende i det hele tatt.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Absolutt!!! verdt det Jeg hadde brystreduksjon, da.. Tok en kvalmedempende den første kvelden, var litt uvel da bedøvelsen begynte å gå ut av kroppen, that's it Kirurgen ringte meg hver kveld de første tre kveldene. Første kvelden ringte han for å høre hvordan jeg følte meg, og da jeg sa jeg ikke kjente noen ting, mente han det var fordi de hadde pumpet meg full av smertestillende så "du er sikkert litt dopa ennå". Kvelden etter ringte han igjen og jeg sa jeg fortsatt ikke hadde kjent NOE vondt, "hmmm... Du burde jo ikke være dopa ennå", var svaret da. Tredje kvelden skjønte han ingenting "har du ikke hatt NOE vondt, ikke LITT engang? Merkelig", svarte han da Jeg husker jeg spurte han før operasjonen om hvor vondt det var, og om jeg trengte masse smertestillende. Han sa "vi gir ut en resept på 20 tabletter, og du skal ta maks 5 om dagen. Hender veldig sjelden noen fornyer resepten, så det burde ikke være helt uutholdelig", svarte han. Men jeg tok ikke en eneste en, ikke en paracet engang Endret 12. januar 2013 av Sommerfuggel i vinterland
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Opererte inn silikon over brystmuskelen for snart 7 år siden. Ble perfekt resultat og var nesten ikke vondt i det hele tatt Sov med overkroppen hevet de første par nettene og tok paracet fast i halvannet døgn før jeg fant ut at det ikke var nødvendig. Hadde heller operert meg hundre ganger til istedenfor å føde en gang til, det er hvertfall sikkert... Men her sitter jeg da, gravid igjen hehe Anonym poster: 5f65dbf55650952fa2ca7603c3ec3085
GeneralSpringSkalle Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 2 år siden og aldri angret. Tenker ikke over det i hverdagen, er mitt "gamle jeg" igjen. Deilig! Relativt vondt i 2 døgn, men ikke uutholdelig. Og gikk kjapt over etter det.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 For 14 år siden. Jeg var 20, og hadde ikke utviklet meg oventil. Sleit med det, og har ikke angret. Det funket for meg veldig mange år, og jeg på en måte glemte at jeg hadde silikon. Etter graviditet, fødsel og ammestyr sprakk(!) den ene protesen! Dette kan visst skje når man får barn. Det var ikke vondt, men svært ubehagelig da hele brystet forandret form. Tok derfor ut protesene for noen mnd. siden. Kort oppsummert angrer jeg ikke, men er glad for å ha dritten ute av kroppen, for det var veldig ubehagelig etter at den ene sprakk. Nå har jeg pga vektøking og tidens tann opparbeidet meg litte granne pupper oppgjennom årene, så er ikke helt skrapa. Kirurgen sa at jeg måtte få unna de barna jeg vil ha, før jeg evt. kan legge inn nye, men jeg vil heller bruke litt tid og energi på å like meg selv som jeg er. Jeg er tross alt ikke lenger en usikker 20 åring... heldigvis;) Anonym poster: 50bf9a9edf4993c01ddbeef1541ff45f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Jeg har alltid hatt høy smerteterskel, men å legge inn silikon er det vondeste jeg har gjort. Klarte ikke reise meg fra sengen. Svimlet og kastet nesten opp når jeg skulle på do. De første 3-4 døgn etterpå var jeg helt pleietrengende. 100 ganger vondere enn å føde. Men angrer ikke da resultatet er bra. Hadde jeg visst hvor vondt det skulle være hadde jeg imidlertid aldri gjort det igjen. Anonym poster: c25bb5afb8d695f3eb914300e07c1b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå