Gå til innhold

Gleder meg til MIDDAG :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse forskjellig god TAPAS og en deilig rødvin. Den vinen bør være god kostet oss 950 kr! :-)

Flott lørdag folkens;-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

950 kr på en flaske vin? Sånt fatter jeg ikke altså...

 

Anonym poster: 5f814c32cac40d2da33b29a4fbbcdc5f

Skrevet

Er det vanlig hos dere å spise middag etter kl 21?

 

Kos deg med vinen!

Skrevet

I helgene er det ganske så vanlig her i gården ja. Takk den vinen skal nytes.

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Skrevet

Takk for det -Truseløs- :-D Ha en fortsatt fin kveld du også!

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Skrevet

Mmmm tapas høres godt ut!

 

Vinen kunne du beholdt for deg selv uansett pris, vin er og blir ikke godt :-D

 

kos deg masse i kveld :-)

Skrevet

For at jeg skulle kjøpt vin til 950 kr måtte den vært magisk slik at jeg enten aldri så eldre ut, eller så måtte den gjort sånn at jeg "så" lottorekka for neste uke..

Skrevet

Men kos dere! Den må jo være god :)

Skrevet

Taco med kylling slår Tapas med glans :) selvom Tapas er godt og

Skrevet

Taco med kylling slår Tapas med glans :) selvom Tapas er godt og

 

Taco er EN rett.. Tapas kan jo bestå av all verdens retter :P beklager, men syns det er litt morsomt at du kan sammenligne disse to greiene..

Skrevet

Denne vinen er nok magisk ja, håper jeg..:-)

 

FebruarPrins2013 Kos deg med taco med kylling! godt det også:-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vin til 950 kr?! Den BØR være god! Og så hadde jeg nok disket opp med noe mer eksklusivt enn Tapas til den vinen ;)

Skrevet

Ååå, jeg ville også ha tapas i kveld, men mannen min kan ikke fordra det (erre mulig?). Men biff dugde fint det. Nyt tapasen, og vinen selvsagt :)

Skrevet

Kos dere!!

 

Anonym poster: 43e397742e9944ce63f910bb892b6393

Skrevet

Hva da for eksempel Vicky Pollard? Rettene til tapasen er laget utifra den vinen vi har kjøpt. :-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hva da for eksempel Vicky Pollard? Rettene til tapasen er laget utifra den vinen vi har kjøpt. :-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

 

Kommer an på vinen selvsagt... Hvilke retter har dere da? ;) Sitter du forresten på dib når dere skal kose dere?

Skrevet

Det er en Spansk årgangsvin fra 1990. Mannen står for maten, eneste jeg vet er at rettene preges

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Skrevet

Det er en Spansk årgangsvin fra 1990. Mannen står for maten, eneste jeg vet er at rettene preges av syrlige og sterke smaker:-D Så nå sitter jeg å venter på at han skal rope at maten er klar! :-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Det er en Spansk årgangsvin fra 1990. Mannen står for maten, eneste jeg vet er at rettene preges av syrlige og sterke smaker:-D Så nå sitter jeg å venter på at han skal rope at maten er klar! :-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

 

Det blir sikkert kjempegodt, men som sagt ville jeg disket opp med noe megaeksklusivt om jeg var så gal å kjøpe en så dyr vin ;) Men hva vet jeg, kan jo hende de er megaeksklusive smårettene dere skal ha :) Kos dere, her går det i billigvin til litt over hundrelappen.. :P

Skrevet

Hehe, det går som regel i billigvin til oss også:-D Verste av alt er de billige vinene veldig god ;-) Vi har en temakveld 1 gang i mnd å da skeier vi ut med dyr vin og mat:-D Neste mnd er det min tur.. må finne på noe "nytt" til da;-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

Skrevet

Jeg sitter her med min magiske CB julebrus til den nette sum av 12.90... Nam :) Og en dæsj smågodt fra matkroken.. Mmmmmmm

 

Anonym poster: 6e61e67e565c9d4bf92dacfe8515f86c

Skrevet

Hehe, det går som regel i billigvin til oss også:-D Verste av alt er de billige vinene veldig god ;-) Vi har en temakveld 1 gang i mnd å da skeier vi ut med dyr vin og mat:-D Neste mnd er det min tur.. må finne på noe "nytt" til da;-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

 

Å så kjekt der hørtes ut mes tema kveld en gang i måneden ;) det skal jeg foreslå for mannen min :) kose dere masse!!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hehe, det går som regel i billigvin til oss også:-D Verste av alt er de billige vinene veldig god ;-) Vi har en temakveld 1 gang i mnd å da skeier vi ut med dyr vin og mat:-D Neste mnd er det min tur.. må finne på noe "nytt" til da;-)

 

Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28

 

Så flinke dere er! Det hørtes kjempekoselig ut og en flott vri på lørdagskosen :)

 

Så dyr vin tror jeg aldri at jeg har smakt, håper den svarer til forventningene deres.

 

Ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...