Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Masse forskjellig god TAPAS og en deilig rødvin. Den vinen bør være god kostet oss 950 kr! :-) Flott lørdag folkens;-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 950 kr på en flaske vin? Sånt fatter jeg ikke altså... Anonym poster: 5f814c32cac40d2da33b29a4fbbcdc5f
Mia_73 Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Er det vanlig hos dere å spise middag etter kl 21? Kos deg med vinen!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 I helgene er det ganske så vanlig her i gården ja. Takk den vinen skal nytes. Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Takk for det -Truseløs- :-D Ha en fortsatt fin kveld du også! Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Mmmm tapas høres godt ut! Vinen kunne du beholdt for deg selv uansett pris, vin er og blir ikke godt :-D kos deg masse i kveld :-)
LittLykkelig Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 For at jeg skulle kjøpt vin til 950 kr måtte den vært magisk slik at jeg enten aldri så eldre ut, eller så måtte den gjort sånn at jeg "så" lottorekka for neste uke..
Februargullet2013 Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Taco med kylling slår Tapas med glans selvom Tapas er godt og
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Taco med kylling slår Tapas med glans selvom Tapas er godt og Taco er EN rett.. Tapas kan jo bestå av all verdens retter beklager, men syns det er litt morsomt at du kan sammenligne disse to greiene..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 Denne vinen er nok magisk ja, håper jeg..:-) FebruarPrins2013 Kos deg med taco med kylling! godt det også:-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
Gjest Vicky Pollard Skrevet 12. januar 2013 #13 Skrevet 12. januar 2013 Vin til 950 kr?! Den BØR være god! Og så hadde jeg nok disket opp med noe mer eksklusivt enn Tapas til den vinen
petite fleur Skrevet 12. januar 2013 #14 Skrevet 12. januar 2013 Ååå, jeg ville også ha tapas i kveld, men mannen min kan ikke fordra det (erre mulig?). Men biff dugde fint det. Nyt tapasen, og vinen selvsagt
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #15 Skrevet 12. januar 2013 Kos dere!! Anonym poster: 43e397742e9944ce63f910bb892b6393
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #16 Skrevet 12. januar 2013 Hva da for eksempel Vicky Pollard? Rettene til tapasen er laget utifra den vinen vi har kjøpt. :-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
Gjest Vicky Pollard Skrevet 12. januar 2013 #17 Skrevet 12. januar 2013 Hva da for eksempel Vicky Pollard? Rettene til tapasen er laget utifra den vinen vi har kjøpt. :-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28 Kommer an på vinen selvsagt... Hvilke retter har dere da? Sitter du forresten på dib når dere skal kose dere?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #18 Skrevet 12. januar 2013 Det er en Spansk årgangsvin fra 1990. Mannen står for maten, eneste jeg vet er at rettene preges Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #19 Skrevet 12. januar 2013 Det er en Spansk årgangsvin fra 1990. Mannen står for maten, eneste jeg vet er at rettene preges av syrlige og sterke smaker:-D Så nå sitter jeg å venter på at han skal rope at maten er klar! :-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
Gjest Vicky Pollard Skrevet 12. januar 2013 #20 Skrevet 12. januar 2013 Det er en Spansk årgangsvin fra 1990. Mannen står for maten, eneste jeg vet er at rettene preges av syrlige og sterke smaker:-D Så nå sitter jeg å venter på at han skal rope at maten er klar! :-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28 Det blir sikkert kjempegodt, men som sagt ville jeg disket opp med noe megaeksklusivt om jeg var så gal å kjøpe en så dyr vin Men hva vet jeg, kan jo hende de er megaeksklusive smårettene dere skal ha Kos dere, her går det i billigvin til litt over hundrelappen..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #21 Skrevet 12. januar 2013 Hehe, det går som regel i billigvin til oss også:-D Verste av alt er de billige vinene veldig god ;-) Vi har en temakveld 1 gang i mnd å da skeier vi ut med dyr vin og mat:-D Neste mnd er det min tur.. må finne på noe "nytt" til da;-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #22 Skrevet 12. januar 2013 Jeg sitter her med min magiske CB julebrus til den nette sum av 12.90... Nam Og en dæsj smågodt fra matkroken.. Mmmmmmm Anonym poster: 6e61e67e565c9d4bf92dacfe8515f86c
beibilykke Skrevet 12. januar 2013 #23 Skrevet 12. januar 2013 Hehe, det går som regel i billigvin til oss også:-D Verste av alt er de billige vinene veldig god ;-) Vi har en temakveld 1 gang i mnd å da skeier vi ut med dyr vin og mat:-D Neste mnd er det min tur.. må finne på noe "nytt" til da;-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28 Å så kjekt der hørtes ut mes tema kveld en gang i måneden det skal jeg foreslå for mannen min kose dere masse!!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #24 Skrevet 12. januar 2013 Hehe, det går som regel i billigvin til oss også:-D Verste av alt er de billige vinene veldig god ;-) Vi har en temakveld 1 gang i mnd å da skeier vi ut med dyr vin og mat:-D Neste mnd er det min tur.. må finne på noe "nytt" til da;-) Anonym poster: b6700865a88b8cfcc63f63ea39b25c28 Så flinke dere er! Det hørtes kjempekoselig ut og en flott vri på lørdagskosen Så dyr vin tror jeg aldri at jeg har smakt, håper den svarer til forventningene deres. Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå