Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Hurra!!!! I dag fikk jeg bekreftet at vi får penger av svigermor når denne babyen skal komme også.. Så da flesker jeg til med splitter ny barnevogn!!! Fikk penger av henne sist også, men da hadde vi ingen ting fra før, så vi prioriterte å kjøpe en brukt vogn og da heller få råd til litt andre ting også. Men nå blir det ny vogn!!! Har forelsket meg hodestups i Emmaljunga edge duo med dette nye duo s understellet. *glede* Hadde hatt råd til den likevel, men mannen syns det er unødvendig med ny, siden vi jo alt har en, men nå blir det uansett!! :-) :-)
dincene Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Er det ikke rart at mennene synes at vi ikke trenger noe som helst og kan klare med det minste i livet?!!! Jeg har også en sånn hjemme
Rose04 Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Hvilken vogn har dere frafør da? Det jo kult med noe nytt til den nye babyen også da;-) Jeg har en emmaljunga city cross(ny i 2010) og en maclaren reisetrille(også ny 2011) Nå når vi får en ny baby har jeg tenkt å bestille en trehjuling (bumbelride indie tror jeg det blir) også får vi låne tvillingvogn av søsteren min. Mmm, blir 4 vogner det, men alle til sitt bruk. ;-) Mannen min bryr seg heldigvis ikke, han synes det er kult at jeg kjøper nye ting...hehe :-) Gøy med ny vogn...edge duo er superfin!
Foccacia Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Mannen her skjønner heller ikke dette med vogner, jeg har kjøpt vogner jeg ikke har likt og solgt igjen. Men nå er jeg fornøyd. Har også city cross fra 2010, og har kjøpt en brukt scooter til eldstemann da babyen overtar cc'en
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har en sort quinny 3xl, med rød dreami bag. Har vært veldig fornøyd med den, og tenkte egentlig å bruke den nå også, men er store barn i slekten vår, og jenta vi har er født i januar og var nyfødt på vinteren, mens denne blir født i mai og blir ganske stor når vinteren kommer, så da vil jeg ha en litt større bag. Men er i bunn og grunn bare fordi jeg har lyst på en ny, da vi jo har alt fra før denne gang og ikke trenger noe nytt... Vil jo liksom bygge litt rede denne gangen også. :-) stas med noe nytt når babyen kommer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå