Gå til innhold

Når pappan så gjerne vil kjenne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for moro skyld og fordi jeg er nysgjerrig, lurer jeg på om det er noen som har et godt svar på dette: lillejenta i magen(jeg er 23+2) sparker og turner som bare det når hånda mi ligger på magen, men så fort pappan sin kommer, enten i tillegg eller i stede for min, så blir det helt stille. Og når han så tar bort hånda, så er hun i full gang igjen:) noen som vet? Og er det sånn for alle?

Anonym poster: 55f9ec5dbbf428b600144c3275f3fb4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, sånn er det her også! Aner ikke hvorfor :P

Men når han først når det så er det helt vidunderlig å kjenne bevegelsene under handa hans, det er en helt spesiell nærhet :)

Skrevet

Prøv å drikke appelsinjuice imens han holder på magen, det hjalp her med førstemann.

Skrevet

Samme her..kunne kjenne masse liv, jeg hvisket til pappan at han skulle komme, men så fort han la hånda på magen ble det heeelt stille.

Snikete småtroll!

Skrevet

Fordi det er viktig for deg at han kjenner, og dermed blir du spent og "fryser" til. Babyen merker at du er slik og "fryser" også. Den stopper rett og slett opp og avventer, akkurat slik som du gjør. Tror nå jeg :)

Skrevet

Heldig du er a. Mannen her gadd ikke kjenne og så ikke vits i det. Han kunne glede seg over ungen når den var ute fikk jeg beskjed om...

Vær glad han bryr seg...

Skrevet

Heldig du er a. Mannen her gadd ikke kjenne og så ikke vits i det. Han kunne glede seg over ungen når den var ute fikk jeg beskjed om...

Vær glad han bryr seg...

Wow, tror HI vil bli utrolig takknemlig for den kommentaren! Ufattelig mye tips der, og ikke minst et godt svar på spørsmålet hun stilte.

Oioioi, verdig en nominasjon til årets dib-bruker, det der.

HI, tror det er slik Alicia82 sa det, jeg :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Prøv at han sponner deg med henderne på magen mens dere slapper av med film.

Da er dere i en avslappet situasjon som dere kan holde en stund.

Gutten her vari hvertfall mest aktiv når vi slappet av feks når vi sponnet litt før vi skulle sov.

Varm te var også en ting som vekket han kraftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...