Gå til innhold

hvem ligner barna dine mest på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det garantert meg og morfar. Har en sønn.

Anonym poster: b70c68438bc05a6805da8809ffc8f36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eldste gutten og jenta har mange like trekk med meg. Den nest yngste og yngste gutten er veldig lik på faren sin. Yngste sier de er helt lik onkelen (farens bror) da han var liten.

Skrevet

Datteren er prikk lik meg da jeg var ung, og sønnen vår er en god blanding.

Men begge var helt like pappaen de første ukene, nesten skremmende :)

Anonym poster: 4ba1eafacbd53e07367d560b16344f65

Skrevet

Eldste er vel mest lik meg, ligner ikke på faren. Ellers ser jeg litt av søsteren min og svigermor i henne.

Minste er lik sin far og hans søster.

Anonym poster: 70ad236d9736f06d2d52c38bb7518e3b

Skrevet

Eldste er mest lik faren og hans side. Yngste er mest lik meg og min familie.

Skrevet

pappan, lite meg i noen av bortsett fra at eldste er lang og tynn som meg og minste er kraftig som pappan

Skrevet (endret)

Han ligner på faren når han var på den alderen. Samme nese og lyse små skjønne krøller i håret :)

Endret av me_87
Skrevet

Datteren pappaen , sønnen meg. Blir spennende å se med siste barnet :-)

Skrevet

Eldste er gutt og er veldig lik pappaen. Mellomste er jente og mest lik meg. Minste er også jente og veldig lik meg.

Skrevet

C er eldst og veldig lik pappaen sin, men har min munn.

M er mellomst og veldig lik meg, men har farens munn.

O er minst og er en god blanding tror vi, hun er egentlig ikke lik noen av oss :P

Jeg har blågrå øyne, faren har brungrønne. Alle ungene har blå øyne :)

Skrevet

Eldstefrøkna er veldig lik meg, det har hun bestandig vært, og minstejenta er som snytt ut av nesa på faren og den ene broren sin :)

Skrevet

Postmannen.

Anonym poster: 5b4d3990cf36e756aea1527422dcb29a

Gjest MaJo0812
Skrevet

En ligner på mor og en ligner på far :) sies det da, vanskelig å se på sine egne syns jeg.

Skrevet

Begge ligner mest på meg, dattera mi er helt lik meg får jeg høre. Og gutten vår ligner veldig på henne igjen da hun var liten, men han ligner liksom litt på pappan sin samtidig.

Skrevet

Eldste er prikk lik sin far på samme alder. Minste ligner veldig på meg.

Skrevet

Elste er prikk lik sin far, yngste er helt lik meg faktisk så lik at jeg stadig får spørsmål om jeg har klonet meg selv :D Venter nr og jeg er nyskjerig på hvem hun kommer til og ligne.

Skrevet

En god blanding her. Ser jeg bilder av samboeren min på samme alder som sønnen min, så ser jeg jo at han er prikk lik ham. Men prøver jeg å se på ansiktstrekkene hver for seg så er han veldig lik meg. Han har mine kinnben, mine øyne, min nese (tror jeg), min panne og min hodeform. Så litt rart at han ligner mest på samboeren.

Skrevet

Eldstemann er prikk lik pappaen sin, og onkelen sin. Ligner liiiitt på svigermor og litt på faren hennes igjen.

Minstemann er en fin blanding av meg og eldstemann. Syns og at han ligner litt på min kusine som baby og tremeningen hans igjen.

Anonym poster: 33a67dc7884aaaae617b1d445118b7c3

Gjest MaJo0812
Skrevet

En ligner på mor og en ligner på far :) sies det da, vanskelig å se på sine egne syns jeg.

Forresten de ligner på motsatt forelder når det gjelder utseende og oppførsel ;) han som ligner meg er mest lik far i personlighet, og han som ligne faren er mer lik meg i personlighet. Salig blanding mao :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...