Gå til innhold

Jeg er glad mannen min har fine tenner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen har ødelagte, stygge eller meget rare tenner så er det utrolig lite fint. Jeg kunne aldri vært sammen med en med stygge tenner. Det samme gjelder for meg selv, hadde ikke klart å vise tennene mine hvis de var stygge...

Mannen min har blenda hvite tenner, han har skikkelig fine tenner og det er jeg glad for. For meg er tenner noe av det vitkigste, at de er rene, pene og ser fine ut!!

Husker jeg traff en pen mann for en del år siden, helt til han åpnet munnen og tennene var stygge...det er liksom det ekleste.

Anonym poster: 7fc90c5c895ad74a2627635fd943ddb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saknar eit poeng i innlegget utover det at du likar fine tenner.

Eg likar kake..

Skrevet

Det er i grunnen veldig overfladisk, men jeg er i grunnen enig. Jeg føler vanskjøtte tenner ofte sier en del om en person. Men selvsagt finnes det unntak.

Skrevet

Herrefred, så patetisk du er. Lager en egen tråd for å henge ut den andre brukeren i den andre tråden? Få deg et liv!!

Anonym poster: f260e22ab7a395f8c5f85029afd3c51c

Skrevet

Herrefred, så patetisk du er. Lager en egen tråd for å henge ut den andre brukeren i den andre tråden? Få deg et liv!!

Henger ikke ut noen. Sier bare at jeg synes det er viktig med fine tenner, og hvorfor skulle jeg henge ut noen?

Skrevet

Tja, for meg kommer det litt an på. Jeg liker litt stygge tenner, så lenge det ikke kommer av mangel på hygiene.

For min del er litt skjeve tenner utrolig sjarmerende! Klarer ikke typiske Hollywood-tenner: Sånne store, hvite, rette tenner som ser falske ut. Grøss!

Merkelig innlegg forresten, er mannen din som en hest liksom? Sånn at du tvinger opp kjeften hans for å vurdere tennene hans? Haha!

Skrevet

Henger ikke ut noen. Sier bare at jeg synes det er viktig med fine tenner, og hvorfor skulle jeg henge ut noen?

For det er temmelig tydelig at det er du som driver og er frekk i "Har mannen din noen skavanker" tråden... Du må ha lite å gjøre siden du fortsetter her. Egentlig ganske trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...