Februargullet2013 Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Vi skal passe en katt 1 mnd fra 1 Mars til 1 April, de som eier henne skal til USA,Ho er vant til Hunder, og jeg har en hund,men problemet er at ho stort sett ikke liker andre katter, jeg har en guttepus,er samboeren som har sagt ja til dem, ho er innekatt og min er utekatt, ho er siamser, noen som har erfaringer med katter, og tror du det går greit eller tror du det bare blir trøbbel? Katten min er Kasteret,mens Ho er ikke sterlisert pga de ønsker et par kull på henne når ho er eldre. ho er 6mnd når ho kommer hit og min er ca 2 år da, Katten min elsker andre katter og hunder,så for hans del blir det nok bare kos,men er litt redd for at ho blir redd han eller mistrives her
Giss Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Jeg har absolutt ikke peiling men er det evn mulig å la henne komme på besøk en gang først. Så ser dere jo hvordan de reagerer på hverandre?
Februargullet2013 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2013 Ja er vel det kanskje hanna kan komme litt til før ho skal overnatte så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå