Gå til innhold

Jeg er mer skeptisk til barnevaksinene en influensavaksinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at noen her inne føler seg trygge på barnevaksinene men ikke på influensavaksinen. Jeg er motsatt. Jeg kan fint vaksinere barnet mitt mot influensa, men er skeptisk til vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet. Flere som har det slikt? Når jeg googler de forskjellige vaksinene finner jeg mye mer "grums" om barnevaksinene. Til nå har vi bare følgt vaksinasjonsprogrammet delvis.

Anonym poster: 9ab54f9a3454748d2f911b0b3ffdc35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonym poster: 3d241e528fd27ed91e44ceba95099bae

Skrevet

var det ingen som svarte på innlegget i går så du måtte søke det frem og lage ny i dag? :) ingen gidder diskutere vaksiner, det er gjort i mange tråder og alle har sitt syn!

Skrevet

Influensa vaksinen er relativt ny, og ikke brukt i mange år, slik som barnevaksinene... Så for min del er det tryggere med barnevaksiner...

Anonym poster: a98553f1993913b4ca20c9a42f460b6a

Skrevet

var det ingen som svarte på innlegget i går så du måtte søke det frem og lage ny i dag? :) ingen gidder diskutere vaksiner, det er gjort i mange tråder og alle har sitt syn!

For det har du bestemt, og det er jo du som avgjør det. Hva er vitsen med å være så ufin? Eller er det bare sånt du er av natur?

Skrevet

Influensa vaksinen er relativt ny, og ikke brukt i mange år, slik som barnevaksinene... Så for min del er det tryggere med barnevaksiner...

Anonym poster: a98553f1993913b4ca20c9a42f460b6a

Influensavaksinen er ikke relativ ny. Vi har over 60 års erfaring med den så egentlig er det motsatt av det du sier.

Skrevet

Jeg blir mer og mer skeptisk til alle vaksiner dess mer jeg leser... det er så mye som ikke kommer opp uten at man må lete etter det.

Den informasjonen som fhi legger ut om bivirkninger er sjelden fullstendige oversikter heller, de legger som regel kun ut de hyppigste bivirkningene, men ikke noe om de farligste bivirkningene - da må man selv gå inn på felleskatalogen for å få fullstendig oversikt, eller søke på hver enkelt produsent.

Når flere og flere av verdens største legemiddelprodusenter innrømmer å ha holdt tilbake informasjon om sine legemidler også, så blir jeg svært betenkt.

Anonym poster: 52b45f3ef3d0f773c6180b542fa245d2

Skrevet

for det er jo jævla mye bedre at barnet dør av så og så nesten utdødde sykdommer. so you go girl!!!!!!!!

Anonym poster: 80a5c7d69802989cddd676621f5818b0

Skrevet

Hva er du skeptisk til ved barnevaksinene? Jeg vet at f.eks. mange amerikanere er skeptiske, men deres vaksineprogram inneholder jo flere vaksiner enn det norske. Jeg har faktisk sett debatter der vaksineskeptikere i USA viser til Norge som eksempel på et sted hvor man har fornuftig vaksineprogram.

I tillegg er det kommet fram at de forskningsrapportene som hevdet at det var en sammenheng mellom MMR-vaksinen og autisme faktisk er basert på juks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...