Gå til innhold

Litt bekymret nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sagt at om jeg ble gravid, så hadde HAN måtte ordne opp for jeg skal IKKE ha flere barn.

Anonym poster: 2a95e3c8667a1ba6fbe59393c428a764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte at vi bare fikk gjennomføre i går kveld, er jo litt over 8 uker siden vi hadde sex. Så ville bare at han skulle slutte og mase om det. Er lei av at han kommenterer til vennene sine at jeg er sær og han aldri får seg noe etter baby kom. Føler meg som en idiot når han sier sånne ting forann meg. Nå er angrepille tatt! :)

Anonym poster: 2dd6e2c07a5abfe1ac99685ff9930561

Skrevet

Det verste her er vel at han prøver å lure på deg et barn. Det kommer alltid litt sæd når en har sex. Det trengs egentlig ingen utløsning for å bli gravid, men sjansen er selvsagt større.

Skrevet

Her er det mange ting som skurrer!

1. Allerede 8 uker etter en fødsel som har ført til komplikasjoner nedentil så har mannen mast så mye om sex at HI velger å ha sex med for å bli kvitt maset....

2. Mannen gjennomfører sex selv om HI har slike smerter.

3. Mannen lyver bevisst om at han bruker kondom når han ikke gjør det.

4. Mannen har gjort det klart at han ønske to meget tette barn, og velger å prøve å få dette ved å lyve og gjennomføre sex til tross for at HI ikke er klar for det og til tross for at dette er smertefullt for HI.

For meg virker dette som en ekstremt egoistisk mann som er utspekulert, uempatisk og som har lite følelser eller forståelse for HI.

Akkurat i ditt tilfelle, HI, ville jeg tatt en angrepille og deretter begynt på pillen uten at mannen visste om det... og så vurdere om du vil fortsette et forhold til en så egoistisk mann.

Et samleie hvor den ene parten føler seg presset, et samleie som er direkte smertefullt for den som føler seg presset, og et samleie hvor den andre lyver til den første.... det begynner å grense til noe helt annet.....

Beklager om dette blir harde ord for deg å lese, HI. Men jeg blir så sint på dine vegne at du blir påført dette av den som egentlig skal stå deg nærmest og som skal være opptatt av ditt ve og vel og som skal få deg til å føle deg elsket og respektert. Denne mannen har med dette ikke vist noe av dette, dessverre.

Derfor synes jeg du skal ta saken i egne hender, ta en angrepille og begynn deretter på pillen uten at mannen vet om det. Og ha for all del ikke sex igjen før dette er mindre smertefullt for deg. Ingen skal føle seg presset til sex!

Anonym poster: 00070005f69c3275e7f647e11d2a3332

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Uff, jeg hadde klikka i vinkel! Og det hadde blitt sexnekt i en rimelig god stund, ikke for å "straffe", men fordi det å stole på noen kommer før sex. Bra at du fikk tatt angrepilla da, og at p sprøyta blir satt på mandag! Gjør det DU mener er riktig, din kropp- ditt valg. Og ærlig talt- lyve om, til og med late som han tar på kondomet!? Vet ikke hva jeg skal si ass, første tanken min var at jeg hadde LIMT på et kondom på in mann om han hadde gjort samme greia, men innser jo selv at det har lite for seg :P

Skrevet

For en drittsekk du er sammen med! At du orker! Hva er han, 17 år eller?

Skrevet

Du bør jo kanskje ikke ta p-sprøyte nå hvis det er en sjanse for at du er gravid? Uansett; mye som skurrer her, og mye dere må snakke om!

Anonym poster: 095e0e193a5d0bf3db3bcad627efccfa

Skrevet

Her er det mange ting som skurrer!

1. Allerede 8 uker etter en fødsel som har ført til komplikasjoner nedentil så har mannen mast så mye om sex at HI velger å ha sex med for å bli kvitt maset....

2. Mannen gjennomfører sex selv om HI har slike smerter.

3. Mannen lyver bevisst om at han bruker kondom når han ikke gjør det.

4. Mannen har gjort det klart at han ønske to meget tette barn, og velger å prøve å få dette ved å lyve og gjennomføre sex til tross for at HI ikke er klar for det og til tross for at dette er smertefullt for HI.

For meg virker dette som en ekstremt egoistisk mann som er utspekulert, uempatisk og som har lite følelser eller forståelse for HI.

Akkurat i ditt tilfelle, HI, ville jeg tatt en angrepille og deretter begynt på pillen uten at mannen visste om det... og så vurdere om du vil fortsette et forhold til en så egoistisk mann.

Et samleie hvor den ene parten føler seg presset, et samleie som er direkte smertefullt for den som føler seg presset, og et samleie hvor den andre lyver til den første.... det begynner å grense til noe helt annet.....

Beklager om dette blir harde ord for deg å lese, HI. Men jeg blir så sint på dine vegne at du blir påført dette av den som egentlig skal stå deg nærmest og som skal være opptatt av ditt ve og vel og som skal få deg til å føle deg elsket og respektert. Denne mannen har med dette ikke vist noe av dette, dessverre.

Derfor synes jeg du skal ta saken i egne hender, ta en angrepille og begynn deretter på pillen uten at mannen vet om det. Og ha for all del ikke sex igjen før dette er mindre smertefullt for deg. Ingen skal føle seg presset til sex!

Anonym poster: 00070005f69c3275e7f647e11d2a3332

Signerer denne, her står akkurat det jeg hadde tenkt å si. Jeg synes også det er oppsiktsvekkende at han klager til kompisene sine foran deg! Har ingen av dem barn? Åtte uker etter en komplisert fødsel er IKKE lenge, vi ventet 3-4 mnd... Helt uten mas. Skulle bare mangle.

Anonym poster: 36e636842d45e40b792f739998b9050a

Skrevet

Vi har litt og prate om i kveld ja! Vi har snakket om to tette, men det var aldri snakk om så tette. Det var han mektig klar over. Har en rimlig spark mann i dag. Jeg har tatt angrepille, så jo til mandagen blir det til legen!

Anonym poster: 2dd6e2c07a5abfe1ac99685ff9930561

Skrevet

Jeg vil forsvare HI når det gjelder dette med at hun ikke følte så mye inni der. Jeg hadde ikke sex før etter 3 mnd, og underlivet var numment. Kjente lite, og det jeg kjente føltes som en blyanttykk sak!

Tamponger kunne jeg ikke bruke før etter 6 mnd, de seg bare ut.

Anonym poster: dd84a670525a6d353f5a8befb7e651f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...