Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Greit, Tone er en kjempeflott dame, men dette tok kaka. http://minmote.no/in...xy-«idol»-stil/ OK, det er høyeste mote å vise magen, men når toppen i tillegg er så "oppringet" at den ser ut som en BH nederst og så tight at man ser pupper og brystvorter igjennom kan man jo like godt stille i bar overkropp! Og så var det vist noe med at man aldri skal vise ben samtidig som man er nedringet. Kan jo hende dette burde gjelde for de som er oppringet også? Anonym poster: 47380dfa9af585cb04157a55aef43d8b Anonym poster: 47380dfa9af585cb04157a55aef43d8b
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Reagerte egentlig mer på at den genseren koster over 4600 kr Syns forøvrig ho var lekker i antrekket jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Nei takk! Syns ikke dette hverken var et fint eller sexy antrekk! Fikk en eller annen ekkel assosiasjon til "skoleuniform/porno varianten" med det skjørtet og bar mage. Men Tone er ei nydelig jente, som virkelig kan stråle! Anonym poster: ec36580496519b1c3bb6b15dc7ed99b3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Jenta er flott, men eg synest at antrekket var butt ugly! Mao ingenting å kopiere! Helsing mann Anonym poster: f65fd89e1a85870e8e1cf5f62cdcd238
LoveMyKids Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Haha når jeg så hun på idol prog trodde jeg det var et hudfarga belte på svart kjole
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Tone er superhot! Vakkert ansikt, flott utstråling, veldreidd kropp. Likevel, dette antrekket var ikke fint. Dvs. den halve genseren til 4500 kr, var grusom! Hun så jo nesten naken ut i den. Anonym poster: 7858ceeb68c73f2e0a5eab2c21b0503f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Enig med de andre her, jenta er lekker, men klærne hun hadde i går var direkte stygge. Hadde jeg hatt den kroppen der hadde jeg enkelt klart å finne noe som var kulere/penere enn det der altså.. Genseren var grim. Anonym poster: c77738a89022b8fadc55dea7a4c4e042
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Huff, jenta eier ikke stil. Anonym poster: 4de29f529ea4a45295632db655614a80
☆☆☆ Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Bar mage har aldri vore min stil, men Tone er flott uansett kva ho har på seg. Det er noko med at alt kler den smukke.. Kjem nok ikkje til å stele stilen, eg er nemlig særs sexy i olabukse og ulltrøye
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Mannen min (og jeg, forsåvidt), synes Tone er lekker, men når han så henne i går utbrøt han; "Hva faen er det hun har på seg nå??"..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 Hihi, godt jeg ikke var den eneste som synes motejenta gikk en anelse for langt angående å vise mage og former og sexy ben samtidig... Anonym poster: 47380dfa9af585cb04157a55aef43d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå