Gå til innhold

trenger råd angående bleier :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på snart 4 mnd tisser ofte igjennom på natten, bruker libero str 4 da hun er ca 7 kilo. Hun sover 12-14 timer hver natt. Har du noen erfaring om hvilken bleie som er best å ikke lekker?

Anonym poster: 9a09036c43c9bd0291c0ac1078ce1a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pampers har jeg brukt hele tiden til min på 21 mnd :) ellers har jeg nettopp begynt med rema 1000 sine, og de har ikke lekket enda :)

Pampers har kun lekket dersom min har hatt veldig mye og rennende avføring, men det er sikkert helt normalt :) aldri opplevd at hun har vært våt igjennom med tiss.

Skrevet

bruk en str større om natten. her bruker min libero up an go 5 på dagen, og libero(den med teip på sidene) 6 på natten. ingen lekking, selv om den noen ganger virkelig buler fordi den er full.

Anonym poster: 00508a456b44b1db2301eb3e57d0c584

Skrevet

Har ikke hatt noen lekkasjer her etter at vi gikk over til coop og rema.

Anonym poster: 39a37894d8fd7236984776187114baa4

Skrevet

Her brukes det rema 1000 bleier :-) ikke en eneste lekkasje på 4 mnd :-)

Skrevet

Bruker rema 100 og coop sine, de har ikke lekket til nå. Du kan gå opp en bleiestørrelse om natten om du vil fortsette med det bleiemerket du bruker.

Anonym poster: 906b1e0e6fbd3f08439c6c7a7ef20f2d

Skrevet

Jeg brukte bare pampers før, helt til jeg fikk tips her om rema 1000 sine. De er fantastisk kvalitet og er superbillige!!

Skrevet

Frøkna her bruker pampers aktiv fit str 5 på dagtid, og Liberg up and Go str 6 på natten.. Det går aldri igjennom.. Vi har siste året ( hun er nå 21mnd) brukt up and Go om natten og pampers på dagtid.. Og som regel en str større om natten.. Sitter godt på allikevel. :)

Skrevet

Rema 1000 og coop er mye bedre og koste en tredjedel. Anbefales!

Ikke bruk pampers om det er annet som fungerer, de er fulle av lotion og diverse for at barnets hud skal bli avhengig av dem. Her blev han sår når vi brukte pampers, men mange blir først såre i det man bytter fra pampers til noe annet, nettopp på grunn av det som er tilsatt bleiene. Er en grunn til at disse bleiene ikke er svanemerket heller.

Anonym poster: bcb1b5f52a050325adb9745ce686440d

Skrevet

Vi har skiftet bleie flere ganger..fra en dag til den.neste har vi fått lekkasjer.

Vi har til eldste brukt pampers, libero, euroshopper og firstprice i ulike størrelser.

Det er mange ulike bleier for ulike rumper, så du må bare prøve deg framZ

Skrevet

Mi tisset også gjennom liberobleiene, så vi bruker kun rema1000 og coop. Aldri vært bløt!

Skrevet

Vi hadde samme problemet med med mini.

Prøvde alle mulige merker uten hell.

Vi må bytte før vi legger oss så lekker det ikke, problemet er at vår tisser ikke lite og ofte men sjeldnere og mye om gangen. Så når han har tiss i bleien fra før klarer ingen av bleiene å obserbere mengden som kommer neste gang.

Vi bruker Libero 6, det er den bleien som lekker minst. Billig bleiene klarer ikke første runde en gang så det var helt bortkastet hos oss i allefall.

Anonym poster: aebe9a179c603ce4359557932876fe14

Skrevet

Fornøyd med pampers. Noen få lekkasjer på ti mnd, men har nok vært pga at han har ligget rart eller bleien har vært løs.

Skrevet

Pampers begynte plutselig å lekke hos oss. Gikk over til libero, men så fant vi ut at first price var like bra og mye billigere :-)

Skrevet

Brukar coop og rema, ingen lekkasje sjølv om nattbleia er på 12-14 timar. Ho er over ni kg og brukar nr 4.

Skrevet

Rema 1000 har vi hatt svært få lekkasjer med. Før det brukte vi Libero, og de lakk oftere.

Skrevet

Jeg synes str. 4 høres stort ut. Kanskje det lekker utenfor, uten at bleien er full? Min gutt på 9,5 kg bruker fortsatt str.3. Ellers foretrekker jeg REMA sine bleier på natt synes de lekker mindre. Der bruker vi også str.3.

Skrevet

Nr 4 er jo fra 7 kg, det er jo d hun er ca, kanskje litt under. Kanskje jeg må prøve rema 1000 sine da :)

Anonym poster: 9a09036c43c9bd0291c0ac1078ce1a35

Skrevet

Kjempe fornøyd med Coop sine. Brukte libero/pampers før men lakk igjennom om nettene og når hun bæsjet så tydet det alltid ut i tøyet.

Så ikke et eneste uhell med coop sine.

Bruker maxi 7 - 16 kg til mi jente på 7 mnd og veier ca 8,5 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...