Gå til innhold

Uaaansvarlig barnefar!!!! SIIINT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle hente barnet idag og ha henne tidlig på morgenen og til i ettermiddag. Jeg skal åpne butikken så må være på jobb om en time og aller helst før.. Nå ser jeg på facebook at han har drukket igår og han ligger sikkert fyllesyk?! Får ikke tak i han heller og har ikke bil akkurat nå. Han bor på andre siden av byen.. Må jeg virkelig ta med ungen på jobb?! Mine venninner som evt. kunne barnepasset er på jobb selv idag, iik..

 

Anonym poster: 724249a9ae726261282459051ef3956a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad jeg fikk barn med en voksen mann

 

Anonym poster: 664e1eb644b0d058b2778608b509d765

Skrevet

Er så glad jeg fikk barn med en voksen mann

 

Anonym poster: 664e1eb644b0d058b2778608b509d765

 

Det var en konstruktiv og velreflektert kommentar som sikkert hjelper HI enormt mye! Og sånn til info: Voksne mennesker driter seg ut og gjør dumme ting svært ofte

 

Til HI: Ta barnet med på jobb og konrakt familievernkontoret på mandag

 

Anonym poster: ac6e2fac571ffaea5364cc74fa463f0a

Skrevet

En voksen person har ikke alltid med alder å gjøre. Så ja, fortsatt glad jeg fikk barn med en voksen mann selv om han ikke er så gammel

 

Anonym poster: 664e1eb644b0d058b2778608b509d765

Skrevet

En voksen person har ikke alltid med alder å gjøre. Så ja, fortsatt glad jeg fikk barn med en voksen mann selv om han ikke er så gammel

 

Anonym poster: 664e1eb644b0d058b2778608b509d765

 

Synd at mannen din ikke kan si det samme ettersom du på umodent vis må tråkke på HI for å fremme det du har

 

Anonym poster: ac6e2fac571ffaea5364cc74fa463f0a

Skrevet

Jeg hadde blitt så sint. Familievernkontoret neste.

Og skriv opp når han svikter. Med dato, avtale og hva som skjedde.

 

Anonym poster: 22fdd253a5b4b05151154a6c9dd85790

Skrevet

Er så glad jeg fikk barn med en voksen mann

 

Anonym poster: 664e1eb644b0d058b2778608b509d765

 

Det var en konstruktiv og velreflektert kommentar som sikkert hjelper HI enormt mye! Og sånn til info: Voksne mennesker driter seg ut og gjør dumme ting svært ofte

 

Til HI: Ta barnet med på jobb og konrakt familievernkontoret på mandag

 

Anonym poster: ac6e2fac571ffaea5364cc74fa463f0a

 

Som du ikke er skilt med da kanskje??

 

 

Anonym poster: 426a6cdd8c83cd9fae42858f05903cb6

Skrevet

Har du ikke familie som kan passe? :)

 

Skjønner frustrasjonen din, har opplevd noe lignende selv. Da passet min mor henne til han ringte svært så ydmykt når han våknet. Det er kjipt å vite at barnet ditt skal være sammen med en fyllasyk og trøtt bf...

 

Enig med kommentaren om at du skal ta kontakt med fvk, du kan ikke være avhengig av å ha pass i bakhånd om det skulle skje igjen. Med mindre dette har vært et engangs tilfelle da..

Skrevet

Er så glad jeg fikk barn med en voksen mann

Jeg er så glad for at jeg skal få barn uten mann

(jeg stoler mer på venninner enn jeg hadde stolt på en mann, voksen eller ei)

 

Anonym poster: face4637e36d5dfa2b147aa94f7ca254

Skrevet

Men er du sikker på at han er fyllesyk da? Kan jo være han bare tok en eller to?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...