Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Tvillinger på 3 mnd og en treåring. Aldri noe søvn å få om natten pluss at hver dag starter 5.30. Når kan man håpe på noen netter som ikke består av en times søvn av gangen? Sliiiiten...;( Anonym poster: 68132c37d219e751c68d9240344abc0b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Hjelpes, du har min fulle sympati!! De fleste babyer får vel litt mer stabilt søvnmønster fra 3-4 mnders alder? Kryss fingrene!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Du må nok belage deg på noen mnd til, kanskje. Forhåpentligvis blir det bedre når de jeg få mat. Trøsten kan vel være at vi er mange som har det slik, og at det vil ta slutt en gang.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Skjønner at det er tungt med to som skal ha mat om natten! Tar tvillingene flaske ennå? Kanskje du kan få mannen til at ta noen av matningene om natten slik at du får sove? Har en vennine som fikk tvillinger og hun matet alltid begge to samtidig om natten slik at hun forhåpentligvis fikk sove tre timer til neste materunde. Anonym poster: 1cc95ffe3719a6bf746c24d00bce2035
Collette Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Du har min fulle sympati. Jeg har det på samme måte. Her løser vi det slik at jeg og mannen sover på hvert vår rom med hver vår baby. Bytter baby annenhver natt. Da blir det litt mer søvn. Kan dere prøve det? Til storebror har vi kjøpt nattklokke. Han må være i senga si til den viser at det er morgen. Det tok ikke lang tid før han sov lenger om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Takk for fine svar. Har natklokke til storebror, funka noen mnd bare.. Har dessverre ikke flere soverom enn vårt og storebrors, men vi skal bygge et om en stund.. De tar flaske, så vi deler på å mate, men de er så urolige så det blir så mye rot uansett. Takk for sympati, det hjelper faktisk litt;)) Anonym poster: 68132c37d219e751c68d9240344abc0b
Collette Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Ja, jeg skjønner.. Vi har heller ikke flere rom, men mannen sover på sofaen i stua.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Vurderer å prøve en sånn løsning vi og;) så slipper begge å bli vekket av to hele tiden.. Anonym poster: 68132c37d219e751c68d9240344abc0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå