Gå til innhold

Får ikke til å legge på meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vanlig kosthold, men veldig glad i feil mat og godteri også.

Jeg spiser og spiser, men legger ikke på meg. Får bare klager fra andre om at jeg er så tynn og at jeg bør spise :(

Er helt flatbrysta etter to graviditeter og kunne gjerne tenkt meg å få lagt på meg litt i håp om at noe fyller opp skinnposene litt også så jeg kan se ut som en kvinne istedetfor et barn.

Bruker ikke BH fordi det ikke er vits. Når jeg ser meg i speilet med tynne klær på ser jeg knapt antydning til puppene.

Noen tips?

Anonym poster: 977effb2f03880486cd6a54cff255d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behold den slanke kroppen og fyll på med silikon ;)

Anonym poster: d025d126b90ee7818f8b3c4c10656d44

Skrevet

Spis en nutrilettbar til dessert, etter hvert måltid. De metter ikke, så det blir som en sjokolade, bare litt sunnere siden de inneholder andre og bedre ting. Ikke gå i fettfella. Det er ikke bra å pøse på med fett og sukker. Spis normalt, men ikke gå sulten. Jeg har slitt med det samme hele mitt liv. Vært plaget med kjempehøy forbrenning, og har prøvd det meste. For meg hjalp det med et halvt år i danmark. Da gikk jeg opp noen kilo. Har holdt det ved like ved å ta en danske med meg, som står for all matlaging i huset. ;) Men sånn helt seriøst, så lønner det seg å tenke over kaloriinntaket, og bli bevisst på hvor mye du egentlig forbrenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...