Gå til innhold

Bare utro mannfolk og feite kjerringer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes annenhver tråd her handler om utro mannfolk eller jenter som selv synes de er feite... Er det virkelig såå mange med samme utro historier...

 

Og trenger virkelig voksne damer såå mye råd om hva de burde veie eller om lårene dems er tjukke eller what ever. Voksne damer med ansvar for å oppdra fremtidens kvinner og menn...

 

Anonym poster: a0e7f21b2f65ae094aa31f7d78b6caac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Men du tror du mannen min er utro? Når jeg kome hjem fra jobb idag så lå han i sengen med bestevennen min, de var naken men de gjorde ikke noe. Men da var han vel ikke utro? Åssa lurte eg litt på om jeg er feit. Veier 88 kg, er 157 cm og 76 cm på det tjukkeste rundt låret. Er det mye? Hmm. Alt man skal lure på når kvelden kommer.

 

Anonym poster: 3f5f3c8cdb72f014e7c1e6184c05fc6d

Skrevet

Mannen min er utro med ei feit kjerring, hva gir du meg?

 

Anonym poster: acabb5790d6efd2b88e4dbf281f4dc63

Skrevet

Men hva annet skal vi bekymre oss for da?

Skal vi liksom være lykkelige og fornøyde?

:P

 

Hilsen i HI i tråden om for tykke lår

 

Anonym poster: fb13831206e0430de3209acece27f7a5

Skrevet

Lårene mine er ikke så verst, men mannen er overvektig da ;p

 

Skrevet

jeg er slank og utro men mannen er feit. vi er vel ok?

 

Anonym poster: 910f75e1c2dd9a0034c0d361c207959e

Skrevet

Enig med HI. Virker som mannen min, jeg og vår omgangskrets holder til på en helt annen planet.

 

Anonym poster: 1497a9fc41c4f7713b685e5733b7fc92

Skrevet

Mannen min VAR FAKTISK utro med ei som er myyye tykkere enn meg, å jeg er ikke lita altså......

 

Anonym poster: 0d255ca7cca13d44023d1bdeb52808f5

Skrevet
Helt enig med deg. Men du tror du mannen min er utro? Når jeg kome hjem fra jobb idag så lå han i sengen med bestevennen min, de var naken men de gjorde ikke noe. Men da var han vel ikke utro? Åssa lurte eg litt på om jeg er feit. Veier 88 kg, er 157 cm og 76 cm på det tjukkeste rundt låret. Er det mye? Hmm. Alt man skal lure på når kvelden kommer. Anonym poster: 3f5f3c8cdb72f014e7c1e6184c05fc6d

 

Nei, han er ikke utro. De hadde sikkert bare blitt våte i regnet, og når det er 10 minusgrader blir det veldig kaldt. Da er det lurt å legge seg under dyna hud mot hud uten våte klær for å få varmen i seg igjen.

 

76 cm er ikke tjukt om du måler begge samtidig, høres så fin ut atte :)

Skrevet

Ingen som er utro, men jeg har litt for mye polstring rundt magen. Mannen min liker det, så sikkert derfor han ikke er utro.

Skrevet
Helt enig med deg. Men du tror du mannen min er utro? Når jeg kome hjem fra jobb idag så lå han i sengen med bestevennen min, de var naken men de gjorde ikke noe. Men da var han vel ikke utro? Åssa lurte eg litt på om jeg er feit. Veier 88 kg, er 157 cm og 76 cm på det tjukkeste rundt låret. Er det mye? Hmm. Alt man skal lure på når kvelden kommer. Anonym poster: 3f5f3c8cdb72f014e7c1e6184c05fc6d

 

Nei, han er ikke utro. De hadde sikkert bare blitt våte i regnet, og når det er 10 minusgrader blir det veldig kaldt. Da er det lurt å legge seg under dyna hud mot hud uten våte klær for å få varmen i seg igjen.

 

76 cm er ikke tjukt om du måler begge samtidig, høres så fin ut atte :)

 

Ja det er fæle greier når det regner og er ti minus samtidig ;) Skjønner godt at de så behovet for å varme seg litt.. og da er jo kroppsvarme det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...