Gjest -Truseløs- Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/forbruker/slik-deaktiverer-du-java-3963433.html Hva kan skje?? mvh. frk. Blondine
Gjest _cornelia_ Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Så irriterende. Jeg har deaktivert!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Står at det er sikkert nå, må bare oppdatere.. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/alvorlig-sikkerhetshull-i-java-er-tettet-krever-oppdatering-3866796.html Anonym poster: 246eb91cd33988d685e1c121f2d35b20
Gjest _cornelia_ Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 OBS!!! Hullet er ikke tettet enda! Linken var visst fra september 2012 Les denne heller http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10049174 Så jeg holder den nok deaktivert en stund til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå