Gå til innhold

Beste vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vinterpose til en simovogn, men det er så mange å velge mellom! Må det være lammeskinnspose? Ungen blir vel sovendes ute to timer om dagen ca.

Anonym poster: c661d8d50c53bda891ba9835110083ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gode gammeldagse voksiposen.. Har den selv i simo kombi (egentlig alt for stor men) og trenger kun body + strømpebukse under

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Easygrow.

Skrevet

Easygrow Nature!!! Den er suveren:)

Skrevet

Voksipose! Har brukt samme pose til 4 barn! Kjempefornøyd :-)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Voksi city, er kjempefornøyd med den. Kan vaskes i vaskemaskin, må ikke på rens. En glidelås på midten, mye mer praktisk enn en på hver side. Har ingenting å utsette på den :)

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Har en voksipose og synes den er altfor varm! Det er ikke nødvendig med en så stor og tykk pose her på Vestlandet ihvertfall... ;)

Skrevet

Har bare brukt Odenwalder her og vi er kjempefornøyde med den. Lang og god og holder til hele vognperioden. Kan vaskes i maskin med tennisball så blir den puffa og god som ny. Kjøpte brukt på finn.no for 800 kroner.

Anonym poster: ca2510bc727d1acbcd1e13624c3d7ae9

Skrevet

... Også kan den snøres sammen i toppen slik at det blir lunt og godt. Glidelås på midten og teddybjørndekor i bunnen slik at barnet "ligger på" teddybjørnen.

AB # 8

Anonym poster: ca2510bc727d1acbcd1e13624c3d7ae9

Gjest sussie77
Skrevet

Er veldig fornøyd med Odenwalder sin. God og varm :) og lang. Har brukt den til 2 barn.

Skrevet

Ikke voksi hater de posene,det et håpløse.jobber i bhg så har prøvd endel poser nå.beste synes jeg er fjellpulk posen varm og god.

Oderval er også ok ikke så varm men helt grei.

Men styr unna voksi.

Skrevet

Jeg har bozz sin lammeskinnspose. Den er fantastisk!! :)

Skrevet

Risarosa!!! Kjempe god og varm.. Og FIN!

Skrevet

Skinnfelle fra skinnfellemakeren på Gol! Er svindyr, men vi synes den er verdt pengene.

Anonym poster: e7bbaad45f8baf260bb3fde79e0b42ef

Skrevet

Voksi. Beste pose ever!

Anonym poster: b5549b53eef286a926573b698b7482fd

Skrevet

Voksi Urban er helt fantastisk, god og varm og i tillegg veldig romslig. Elsker den, bortsett fra en ting... Den har to glidelåser på sidene, noe som gjør den vanskelig å åpne/lukke i barnehagen. En av de ansatte spurte meg om ikke jeg kan kjøpe større vogn (!) fordi posen er så bred.

Altså, posen er ikke umulig å få igjen, langt ifra. Men litt tungvindt. Jeg byttet hverken vogn eller pose, det har jeg ikke økonomi til når jeg selv er fornøyd med begge delene.

Anonym poster: 630a55a3b7fbda2b0150a4bcc365adae

Skrevet

Om det har noe å si, så har jeg god erfaring fra vognposer. Har prøvd alle Voksi sine, samt noen andre (dog omtrent 8-9 år siden). Har ikke prøvd lammeskinnspose, så det vet jeg lite om.

Det jeg kan si er at ingenting slår Voksi, men mener at den klassiske posen til voksi blir litt vel liten for en toåring. Det gjør det ikke med urban. Urban er forresten fylt med dun på toppen og bunnen er av ull, slik som de andre av voksi. Altså garantert varm!

Anonym poster: 630a55a3b7fbda2b0150a4bcc365adae

Skrevet

Skinnfelle fra skinnfellemakeren på Gol! Er svindyr, men vi synes den er verdt pengene.

Anonym poster: e7bbaad45f8baf260bb3fde79e0b42ef

Jeg har bozz sin lammeskinnspose. Den er fantastisk!! :)

Skulle den passe barn på 15 mnd eller blir den for liten?

HI

Skrevet

Odenwalder lammy xl!

Anonym poster: b1549ef23ba4334376a863d26def329a

Skrevet

Jeg stemmer også for odenwalder :) kjempegod pose!

Skrevet

voksi urban er super :) god og varm, og glidelås på hver side synes nå jeg er veldig praktisk, er det varmt så er det jo bare å trekke ned og brette ned som en dyne, i tillegg følger det med en forlenger, så den har du til ungen ikke skal sove i vogn mer.

Skrevet

Vi har Voksi City, og er superfornøyd.

Skrevet

Voksi urban! Love it! Søstra mi har voksi city men de er vel nesten like? Elsker at den kan brukes som sovepose til barnet er 6 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...