IceNose Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Hva synes dere om ultralydbilder på Facebook?
jentene på haugen Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 må vel være opp til den enkelt hva de vil dele eller ikke. Jeg synes det ikke gjør noe om det ligger bilder der, men har ikke lagt ut selv enda. Mulig jeg gjør det, men det ser jeg etter den ordniære. Bryr meg egentlig ikke hva andre gjør.
Februargullet2013 Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 er opp til hver enkelt det Folk får gjøre slik de ønsker
MammantilNurket Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Må medgi at jeg la ut et UL-bilde. Hadde egentlig lovet meg selv ikke å gjøre det, men klarte ikke å la være. Ville såååå gjerne vise frem verden peneste foster Jeg er sikkert en grusom kommende mor som eksponerte Nurket på den måten, men vi er så utrolig lykkelige over at det endelig blitt vår tur <3 Fikk OVERVELDENDE respons - masse lykkeønskninger og gratulasjoner
fiskeplomme Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 min kjære la ut bildet fra ultralyden i niende uke. jeg tenker at nettvett betyr å ikke legge ut bilder som kan bli ubehagelige for ungene seinere i livet, men at et så tidlig bilde vanskelig kan gjøre noen skade. og hun la ikke ut bildet før etter at graviditeten var "offisiell" i trettende uke.
Foccacia Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Hver person sitt valg, men jeg har ikke lagt ut noen av mine. Synes det er litt privat
IceNose Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har vært på 3D/4D idag og det var fantastisk! Jeg har egentlig lyst til å vise han frem til alle..men det er noe som stopper meg..Føler ikke for å legge han ut for alle mann heller.. Også er det noe med det at han ikke har kommet til verden ennå.. Vi kommer til å være stricte på det med å legge ut bilder, selv om jeg vil vise han frem
Krystallen Skrevet 11. januar 2013 #9 Skrevet 11. januar 2013 Jeg synes det er koselig med slike bilder
Berlinerbolla Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 Har mye familie og venner som bor ett stykke unna som syns det er koselig at vi legger ut bilder av barna av og til (jeg legger ikke ut bilde av alt vi foretar oss, eller statusoppdateringer på alt vi foretar oss, men feks julekortbilde, bilde av bursdagsbarnet, etc etc) og kommer nok til å legge ut ultralydbilde også når den tid kommer. Hva folk legger ut mener jeg er opp til hver enkelt, selv om jeg syns at der er flere som kanskje burde fått seg ett filter. Ikke alltid like interessant å vite hvem som har omgangssyka og detaljert hva som kommer opp eller ned ut av magen, eller kritisering av andre eller hele tiden slike "hjerte hjerte, så bra vi har det og legge ut lykkelige perfekte husmorstatuser om mann som hele tiden kommer med blomster, biff og nyvasket hus" eller "se så bra vi har det og hva vi har råd til å kjøpe oss bilder" ikke alltid så interessant syns jeg å se bilder av den nye mobilen, tven, bordet, klærne eller kjøkkenmaskinen. Men for all del, facebook er veldig underholdende, og spennende med en sosial portal med så mange forskjellige mennesker
Frufluffy Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 Det er jo bare hyggelig;) selv har jeg aldri interessert meg så veldig i andres ulbilder, men fin måte å fortelle verden om sin fantastiske nyhet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå