Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er 7 uker på vei, har hatt små blødninger, men ikke noe som fremstår som truende pr i dag. Regner med at flere er i min situasjon, og lurer på hva dere gjør? Jeg kunne tenke meg å trene litt, og gubben vil selvsagt ha sex. Bør vi bruke kondom? Føler meg som en 15 åring som lurer på dette... Anonym poster: c8c1d9d5ed21bd5f63cde7ebad9af466
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har også hatt noen små blødninger. På grunn av det ønsker hverken mannen eller jeg å ha sex, han er redd det skal trigge en sa, og har skremt meg til å tro det samme. Blødningene har kommet ved anstrengelse/aktivitet, så prøver å holde meg mest mulig i ro. Det er vanskelig for en treningsnarkoman, men tar litt pushups og rumpeøvelser mens jeg ligger, om ikke annet :/ Anonym poster: 011f363a2b6ba5023a61bf0c5e1978c4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Ikke sjans om jeg har sex eller trener hardt når jeg har blødninger i første trimester. Det kan være truende abort, og man kan trigge en SA. Jeg har hatt en MA og tørr ikke gjøre noe som kan medføre risiko. La meg legge til at det jeg skriver ikke betyr at du har en truende abort altså, men at så lenge man ikke har hatt ul, så vet man ikke. Min gyn sa at når man bikker uke 8 og babyen lever, så er sannsynligheten stor for at det vil gå bra, selv om man ikke kan vite. Derfor får jeg ul i uke 8 neste gang, for å se at alt ser bra ut. Når jeg hadde MA så hadde jeg INGEN tegn til noe galt. Alle symptomer var tilstede og alt virket å utvikle seg helt normalt. Det eneste som jeg har kommet på i ettertid er at det en gang vi hadde sex i uke 5-6 var litt rosa/rød utflod på papire etterpå og dagen etter. Så jeg tør ikke ha sex i starten jeg. Anonym poster: ee5fb20fe662389b164d92a4f86d6f27
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Takk for svar. Jeg har hatt ultralyd, og det var ikke noe som tydet på at det var truende abort. Burde selvsagt spurt legen om dette, men ble glemt i farten. Tror kanskje vi venter et par uker til før vi hopper i høyet Anonym poster: c8c1d9d5ed21bd5f63cde7ebad9af466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå