Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg dro til en frisørsalong tre uker etter fødsel fordi jeg ville stripe lyse striper. Frisøren var skikkelig ufordragelig. Hadde ganske flokete hår pga tunge uker etter fødsel så hadde ikke akkurat prioritert det. Hun sa nesten at det håret fikk jeg børste selv.. Og var generelt sett brå og krass.. (og jeg selvfølgelig ekstra nærtagen) Men dreit i å kommentere noe. Hun ville ikke stripe håret mitt fordi hun syntes det var så slitt. Kunne ikke skjønne hvordan ettersom jeg ikke har farget eller gjort noe med håret på e.t års tid.. Jeg måtte bare få en farge i håret for det så ikke ut så ble bare en nye brunfarge. Dro derfra veldig skuffet:( En måned senere klipte jeg meg i en annen salong og spurte hva hun syntes om mitt hår. Hun mente det var fint og ikke slitt og kunne ikke forstå hvorfor en frisør ikke ville bleke noe på håret mitt.. Har inmtrykk av at den første frisøren er full av piss og endte med en farge jeg i utgangspunktet ikke ønsket men stolte jo på henne.. Hun skal jo liksom kunne dette. Et par måneder siden nå.. Har jeg noe jeg skulle sagt nå?! Anonym poster: 74d2dd9bf35fbde69dcdc2076a361571
Amabolla Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Er vanlig med 2 ukers klagefrist hos frisør. Siden det er ett par mnd siden har du ingen reklamasjonsgrunn nå.
tinaibobla Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Jeg synes ikke man kan komme så lenge etter. En dag eller to etter synes jeg er greit.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Ja enig i at vanlig klagegrunn bør skje ganske fort. Men fikk jo ikke en annen frisørmening før senere så hadde liksom ikke noen klagegrunn:/ Anonym poster: 74d2dd9bf35fbde69dcdc2076a361571
Amabolla Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Hvis du følte deg misfornøyd etter frisørbesøket så skulle du gått tilbake innen kort tid og bedt om en annen frisør i samme salong. Du har rett i at behandlingen du fikk av den aktuelle frisøren var kvass, men du kommer ingen vei med reklamasjonsgrunn. Det du vet. kan gjøre er å gi beskjed til eier av salongen at du følte deg overkjørt av frisøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå