Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Er det best å ha malt i flaske eller på brødskiva i den alderen? Er vel ikke nødvendig med malt i mer enn en flaske/på en brødskive for dagen? Anonym poster: 59d30b6c59b66cb108d5af72b43e4ff9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er litt merkelig sånn, for jeg er veldig motstander av søtt på brødskiva. Hadde derfor gitt det på flaske, men tror nok ikke det har stort å si. Anonym poster: 11c65ce0dfdac1d1a8a48c1d960f3906
Gjest sussie77 Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Vi hadde det alltid i flaska vi. Aldri på brødskiva. Har aldri tenkt på at det går ann en gang. Ikke ville jeg gjort det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå