Gå til innhold

Feirer dere bursdagene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg bursdag i slutten av denne mnd og en venninne har 11 dager før meg. Hun har bursdag på Søndagen i neste uke, men skal starte feiring Fredag med å spise ute + vin etc, lørdagen med fullt hus ( Fest) og sikkert helt til søndag mtp at det garantert blir nachspiel..Hun "krever" at jeg skal skaffe barnevakt fredagen også fordi hun skal ut å spise ( Og det ble ikke avgjort før idag) men det kan jeg da ikke fordi jeg har avtalt med barnefar at han tar kun en dag slik at vi kan bytte litt på det med tanke på at jeg jobber flere lørdager i mnd. Dessuten blir det dyrt med gave til henne, spise ute på resturant, og handle inn alkohol til fest. Jeg synes bare det er way to much å ta den helt ut hvert år man har bursdag, men det er kanskje meg? :P Uff.. Jeg er kanskje bare litt kjip som driter i en storslagen bursdag?;)

Anonym poster: 192841ef0b59ba318e818c66c4aaddbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja gjør det,men mest med nær familie :). og så går jeg og samboeren ut og spiser på dagene våre :). feire sammen dag siden vi har bursdag i November begge 2.

Skrevet

Selvfølgelig feirer jeg fødselsdagen min, men jeg holder jo mat og drikke for gjestene og begrenser det til en dag.

Anonym poster: 72c471a4fbadd332a29e20fa003af37a

Skrevet

Jeg elsker bursdager og feiringer. Feirer gjerne både andre og med selv i flere dager om anledningen byr seg :D

Skrevet

Nei... Feiret 20 og 30årsdagen.

Skrevet

Jeg går ut og spiser med mann, barn, foreldre, evt. søsken. Alle over 18 betaler for seg selv. Ofte spanderer foreldrene mine alt.

Anonym poster: fe54a41345e8d1727eee8a8943077ee9

Skrevet

Nei, feirer ikke noe særlig. Men har veldig lyst til å gjøre det igjen. Skal hvertfall ha en skikkelig fest når jeg fyller 40:), selv om det er noen år til..... Noen ganger går jeg og mannen ut og spiser da. Nei, jeg liker fest, så må begynne å feire den igjen, bare ikke så voldsomt som den venninna di.

Anonym poster: fe92bc49efdf3d2ec7d67804e53cfc0c

Skrevet

Jeg pleier bare å feire sammen med mannen og barna mine med god middag og kake. Tenkte at jeg kanskje skulle invitere til en litt større fest på 40-årsdagen om noen år. På 30-årsdagen min inviterte jeg også foreldre og søsken i tillegg til mann og barn :)

Skrevet

Nei, pleier kun å markere det med nærmeste familie. Liker ikke å feire meg selv, men liker godt å feire andre da!

Skrevet

Ja, enhver mulighet til å bake tar jeg!

Bursdagen min er en slik mulighet. Så den feires med litt kake, god mat og muligens noen av mine nærmeste på besøk. Inviterer ikke lenger venner og forventer ikke gaver. Er heller aldri alkohol på min bursdag. Forsåvidt er det jo ikke alkohol ellers heller :P Men kake med lys må vi ha, er jo kjempe stas for 2(1)-åringen det ;)

Skrevet

Ja. Jeg feirer min årlige 29 årsdag med en skikkelig fest. Da er det nabovarsel og tenna i tapeten. Dette er vel den eneste gangen i året at jeg arrangerer en fest faktisk.

Skrevet

nei. er ikke glad i å feire meg selv. blir 27 i år så er det ikke det at jeg føler meg gammel. men liker bare ikke at folk kommer og skal feire meg.. men å feire andre er kjempekoselig :)

Skrevet

Nei. Eg har ikkje feira bursdagen min på det eg kan hugse:)

Det er faktisk godt mulig at eg ikkje har feira bursdagen min sidan eg var jentungen:)

Eg får ta det att når eg blir 40 :P

Skrevet

Jeg har ikke fest lenger hvert år, men hadde i fjor når jeg ble 30.

Samboeren og jeg feirer dagen sammen for familiene siden vi alle 4 fyller nokså tett. Vi går også ut og spiser på ferie hvert år siden jeg fyller midt i ferien :D

Skrevet

Ja, elsker å feire! Men jeg krever jo ikke at noen kommer hvis de ikke kan!

Skrevet

Fester ikke på bursdagen min, og feirer ikke med venner.

Men feirer selvfølgelig dagen min, har fire barn som alle forventer muffins, kake og besøk av alle besteforeldrene og gjerne noen tanter, onkler og søskenbarn når det er bursdag i huset :)

Ingen i min omgangskrets feirer med venner annet enn på runde tall, og da invitere man gjerne på fest hvor vertskapet holder middagen (feirer ikke på utesteder og ingen må betale selv).

Anonym poster: 61e5878c59dd23bdb7d12af6455bbb94

Gjest Gullguttene
Skrevet

Feirer bare med familie, det holder :)

Skrevet

Har ikke feiret meg selv siden jeg ble 17 tror jeg. Atten års dagen ble feiret med sykehus besøk og dertilhørende form.

Aldri vært glad i å feire meg selv, så inviterer ikke noen for å feire meg selv. Alltid kake og slikt i hus, og det ramler alltid inn litt familie men er ikke feiring. Men nå har jeg heldigvis fått tantebarn som har bursdag rett før meg, så da feires han istede og jeg får gavene mine i døra når vi går.

Min mann feirer heller ikke, samme sak der.

Anonym poster: 19f2201ad11cdf135c68a599b014292d

Skrevet

Feirer bursdagen min hvert år,og da kommer familien min familien til forloveden min. Vi spiser enkel mat og kaker. Jeg pynter alltid med litt ballonger og sånn. Synger bursdagsamling greier. Koselig å ha en liten samling med familien selv om man har begynt å bli voksen da

Skrevet

Nå har jeg bursdag bare hvert 4rde år, og da går jeg ut å spiser med familien og svigers. Og en vennefest utenom:-) dattra mi har bursdag 3uker etter meg, så feirer hennes og min samme dag, på hennes dag. Inviterer bare familie til kaffe og kaker til hennes bursdag, og lar det være hennes dag, så får jeg gaver litt diskre itillegg ned:-)

Skrevet

Før var jeg ikke så opptatt av det, og suns det var bare runddager, som var vært å feire, men nå er jeg litt der at jeg ser på det som en fin anledning til å samle familie og venner, gjerne hver for seg. En fin "unnskyldning" for en fest med gode venner.

Skrevet

Lager kake for oss her i familien. Skal nok feire 40-års dagen mer inngående, men det er ikke helt enda. Og da har jeg større barn og er mer fri, det er verdt å markere! På 30-års dagen var jeg nybakt mamma og kokt i hodet...

Skrevet

Tar en kake med den nærmeste familien. Å ha skikkelige selskap sluttet jeg med når jeg var 20. Synes det er litt komisk med de som har gedigne feiringer hvert år;)

Anonym poster: 74abafc31805a70ce646ed6063bd6c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...