Gå til innhold

Er det ikke litt vel tidlig å "sette en diagnose"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute å spiste idag med sønnen min på 15 mnder.

Han er som ettåringen flest å vil helst ikke sitte i ro å det viste han litt med å sitte urolig.

Men han var godt i humør og kanskje litt oppgiret av sukker.

Plutselig kommer det en fremmed dame bort til meg å sier at sønnen min har nok ADHD men det skal jeg ikke beskymre meg for,for ADHD er smarte barn.

Hun sier at hun ser han har ADHD for hun jobber som barn og ungdomssarbeider å har erfaringer med dette.

Er det ikke litt vel tidlig å "sette en diagnose" på ett så lite barn?

Jeg ser på han som en helt normal gutt med mye energi å som ikke er så glad i å sitte i ro.

Anonym poster: 61a7663887ff6d714c25f0d1ea074af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ALT for tidlig og direkte latterlig av denne damen :D

Anonym poster: 31091f25e478c9dd7dc8f7004c3e836d

Skrevet

Jo d var litt vel tidlig.. Setter vel ikke diagnoser på barn før i skolealder med mindre det er noe meget tydelig...

Skrevet

Jeg var ute å spiste idag med sønnen min på 15 mnder.

Han er som ettåringen flest å vil helst ikke sitte i ro å det viste han litt med å sitte urolig.

Men han var godt i humør og kanskje litt oppgiret av sukker.

Plutselig kommer det en fremmed dame bort til meg å sier at sønnen min har nok ADHD men det skal jeg ikke beskymre meg for,for ADHD er smarte barn.

Hun sier at hun ser han har ADHD for hun jobber som barn og ungdomssarbeider å har erfaringer med dette.

Er det ikke litt vel tidlig å "sette en diagnose" på ett så lite barn?

Jeg ser på han som en helt normal gutt med mye energi å som ikke er så glad i å sitte i ro.

Anonym poster: 61a7663887ff6d714c25f0d1ea074af1

Kan ikke sette noen diagnose før barnet er 3-4 år :-)

Anonym poster: b1d6545aa91d9d00ef0f5a693657f9c2

Skrevet

For ikke å snakke om direkte frekt å henvende seg til fremmede på den måten!

Skrevet