Gå til innhold

Av alle land å bosette seg i

Anbefalte innlegg

Skrevet

så måtte jo jeg jo ende opp i det landet der alle barn skal sove til de er ferdig med barnehagen!! Eller som de sier " de trenger jo ikke sove", men når du legger en unge i en seng i ett mörkt rom og leser eventyr med monoton röst etter en varm lunch....hvem tar ikke en dupp da???? Så derfor sitter jeg oppe på denne tiden med en lysvåken 2 åring!!!

(jeg flytter inn til dere på kranglesiden hvis det er greit....)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Varm lunsj? Sikker å at du er bosatt i Norge? ;)

Fra spøk til.... Har samme problemet her. Noe irriterende, men håper det går seg til etterhvert. Kanskje?

Skrevet

Bor ikke i Norge nei. Klokken her er mer enn hos dere der hjemme. Og jeg er overbevist om at grunnen til at alle ungene må sove er at da får de ansatte lang pause! Trenger bare en til å passe sovende unger og når de sover i 1 time+++ får de god tid til kaffe.

Gjest amandine
Skrevet

Hjelpe og trøste- om den villeste ungen( den eneste av de 4 ville som fremdeles er i barnehage) skulle sovet en time istedet for å klatre i trær på dagtid, - ja da hadde jeg vært på sammenbruddets rand!

Skrevet

Ohoi, det kunne jo blitt interessant her hjemme. Synes fireåringen er rimelig på G på ettermiddagen etter barnehagen her jeg, og da har hun sovet null og vært ute i flere timer.

Tør ikke tenke på hvordan huset hadde sett ut om hun skulle sovet i timesvis i barnehagen, gitt. :S

Skrevet

Jeg er på sammenbruddets rand :-( Jeg tror det blir min oppgave her i livet og få avskaffet obligatorisk soving i dette landet (eller i alle fall for min jente). Tror ikke jeg kommer til å bli nominert til "den mest populäre mammaen" akkurat..

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er på sammenbruddets rand :-( Jeg tror det blir min oppgave her i livet og få avskaffet obligatorisk soving i dette landet (eller i alle fall for min jente). Tror ikke jeg kommer til å bli nominert til "den mest populäre mammaen" akkurat..

Joa, foreldrene kommer til å digge deg når de ser at ungene konker klokka sju som unger skal.

Jeg vil ellers innføre tvungen soving for voksne på alle arbeidsplasser. Med lønn.

Skrevet

De andre foreldrene vil muligens heie på meg, ikke helt overbevist om de ansatte som blir frarövet deres 1 time++ lange lunch... Jenten tok kvellen kl 23, hun sovnet med nesen i tegneboken og jeg har klart å lure henne over i sengen :-D

Tvunget soving for voksne burde bli lovpålagt, og gjerne også at arbeidsplassen må ha seng til de ansatte...

Skrevet

Soving for voksne burde definitivt gjelde på ALLE arbeidsplasser!:)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Tvungen soving med lønn blir min parole 1. mai. Det er verdt å kjempe for!

Når det kommer til barna har jeg full forståelse for din frustrasjon. Kvelden er hellig her i huset.

Skrevet

Siste jobben jeg hadde kunne jeg (om jeg ville) sove 2 timer midt på dagen med full lønn ;) Det var ganske nice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...