Gå til innhold

1. tri, og er sååå sulten... flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

burde jeg spise når jeg er sulten, eller prøve å holde meg til neste planlagte måltid?? vil jo ikke ese ut som ei dundre med en gang heller...

men er konstant sulten, og noe kvalm...:S

Anonym poster: c0e04c4011fa68d329f8b90ff325ebe4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt 1 trimester var jeg ubehagelig sulten. Føltes ut som jeg ikke hadde spist på flere år, følte meg helt hul innvendig. Og hjalp ikke å spise heller. Var i tillegg kvalm. Syntes det var helt grusomt! Gav seg heldigvis gradvis, og helt når jeg var 12-13 uker på vei.. Men, er først nå de siste ukene jeg har begynt å føle meg ordentlig mett igjen (er nå 19 uker).

Anonym poster: f68c667fda91e2bc1a515cb9020afca9

Skrevet

Jeg spiser masse og hele tiden. Det er flaut! Folk må jo tro jeg har bulimi. For det er snakk om slike mengder nemlig.Når jeg er mett går det ikke lange tiden før jeg er sulten igjen. Dessuten er mat det eneste som hjelper for å holde kvalmen i sjakk.

Har allerede gått opp alt for mange kilo og jeg er bare i uke 8...

Anonym poster: cf068176d11fd6ad094a1c64a4290891

Skrevet

Hehe, husker at jeg var sulten som en ulv den første tiden! Sulten kom så plutselig og da var det om å gjøre å spise noe kjapt, ellers ble jeg kvalm, slik som dere :) Det gikk heldigvis over da jeg kom til 2.tri ca, får håpe det gjør det for dere også!

Skrevet

Har aldri spist så lite i mitt liv som jeg gjør nå!

Er 7 uker på vei.

Spis når du er sulten, men pass litt på hva du spiser, så går det fint. Kommer jo litt an på om du er veldig tynn da. I så fall bør du kanskje spise litt mer.

Anonym poster: 470718ce5261b25729983ba84f236e3c

Skrevet

Oh yes..spiste som.en hest. så de på jobben luktet lunta lenge før.12 uker for å si det slik :-)

Det roet seg heldigvis!

Skrevet

Første gang hadde jeg en rivende sult i magen, måtte sluke bananer for å roe den. Denne gangen er jeg ikke så sulten, er i uke 8 straks :)

Skrevet

Jeg var veldig sulten i første trimester på begge ungene. Sulten rev grusomt, det var regelrett vondt og syntes det var en pinsle.

Sist gang jeg hadde slik sult var som 13-14 åring(kraftig pubertet). Da forsto jeg ikke hvorfor det var slik..

Jeg dyttet i meg det jeg kom over i graviditetene, og vekten økte. Begge gangene har jeg gått opp 10 kg til da jeg var 12 uker på vei!

Så roet det seg, men kvalmen ble verre. Kvalmen var ikke av sult. Til sammen la jeg på meg 28 og 30 kg i mine graviditeter.

Men har ikke noe problem med å stramme inn etter fødsel/amming, da kunne jeg fokusere på å få ned vekta igjen ;) De forsvant ganske radig ;)

Anonym poster: 23c271840b71778118b6efff1f4b26f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...