Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 min baby ble 2uker igår. hun er sa nusselig, så idag feirer jeg. tatt meg en cider. men det var ikke så godt som jeg trodde det skulle være. så det blir nok bare en. Anonym poster: 4e836c45e865456823d590c29ab63360
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Ok Anonym poster: 2e5d7981a9191f552208eb71f67fffcc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Er nok lurt å bare ta en eller mindre om du er alene med henne, og hvertfall om du har tenkt å amme. Litt pes å pumpe ut melk og tenke på at den ikke skal ha alkohol allerede... Anonym poster: d3c91355cc51c1e6e21a73774479683a
Snuppelupp1988 Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Hadde akkurat som deg, tok meg en cider etter fødsel og likte det ikke i det hele tatt. Samme fire måneder etter Så nå går det bare i alkoholfritt (klarer ikke alkohol smaken lenger )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå