Gå til innhold

Reimadress, hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en vinter Reima dress på salg. Jeg har en datter på 7 mnd og tenkte å kjøpe dress til neste vinter. Noen som vet hva som er forskjellen mellom "Reima Tec Overall Baby" og "Reima Tec Temper"? Vet at dressene er stor i størrelsen. Ville der kjøpt str.80 eller 86?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for 86 dersom hun er normalt stor for alderen. Jeg kjøpte Reima-dress i str.86 til min sønn som er sommerbarn, han var da 14 mnd da han begynte å bruke dressen, 80 cm lang. Har dessverre ikke kjennskap til de to ulike typene du spør om.

 

Anonym poster: dd4bd0a40f83bb3b290ffffdf68e035f

Skrevet

Takk for svar! En dame på Barnas Hus anbefalte str 80, men jeg er redd den blir for liten..

Skrevet

Min gutt på 19 mnd har Reima vinterdress i str 80 nå. Men han er bare 82 cm lang da.

 

Anonym poster: c0a5390b780fc81894c159a1f4cb2c17

Skrevet

Hadde også valgt 86. Mine var ca 2 når de begynte å bruke 92. Den brukte de også vinteren de fylte 3.

 

Anonym poster: f61c7f5b6add3a0ed80653c5c21ea21e

Skrevet

Min gutt på 19 mnd har Reima vinterdress i str 80 nå. Men han er bare 82 cm lang da.

 

Anonym poster: c0a5390b780fc81894c159a1f4cb2c17 [/i

 

Oi da ble jeg usikker igjen. Passer dressen til gutten din ut vinteren?

Skrevet

Her har str 80 vært mer enn stort nok til jentene mine den vintern de var 1- 1,5 år gamle, så jeg hadde nok gått for 80. Modellene har jeg ikke peil på, vet bare at det må være TEC, altså ReimaTEC for å være vanntett nok.

 

Anonym poster: 7ee64eb959a9a82449ac06ae3a82bd7e

Skrevet

Nå er jo Reima ganske store i str. Jenta min brukte vanlighvis 86 i klær. Kjøpte da i den str. men var alt for stor og måtte bytte til 80.

 

Anonym poster: fb134999deecfb207487ea57a7e3f5e0

Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener med modell Baby, finner ikke noen dress som heter bare det. Men om det er en babydress som jeg tror, så er ikke den vanntett, Da heter den bare Reima og ikke Reima Tec(som betyr at den vann/vindtett og pustende)

 

Reima tec Temper er hvertfall navnet på fargen/designet på en dress. Ellers er den lik andre Reima tec dresser.

 

Her kan du se en oversikt over de forskjellige dressene og design: http://www.reima.fi/nb/innsamling/ytterklaer/overaller

 

Jeg kjøpte Reima Tec vinterdress til min jente sist vinter, da var hun 9 mnd. Jeg tok sjansen på 86 og den lå lenge an til å bli alt for stor. Men når vinteren kom så var den ikke større enn at det gikk bra å bruke den. Den er så myk at hun har god bevegelighet allikevel. Jenta mi er nå 20 mnd og rundt 85 cm lang.

 

Anonym poster: 970c71393eb8c3bb346bf5eabc353c4b

Skrevet

Min gutt på 19 mnd har Reima vinterdress i str 80 nå. Men han er bare 82 cm lang da.

 

Anonym poster: c0a5390b780fc81894c159a1f4cb2c17 [/i

 

Oi da ble jeg usikker igjen. Passer dressen til gutten din ut vinteren?

 

 

Det ser sånn ut.

 

Anonym poster: c0a5390b780fc81894c159a1f4cb2c17

Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener med modell Baby, finner ikke noen dress som heter bare det. Men om det er en babydress som jeg tror, så er ikke den vanntett, Da heter den bare Reima og ikke Reima Tec(som betyr at den vann/vindtett og pustende)

 

Reima tec Temper er hvertfall navnet på fargen/designet på en dress. Ellers er den lik andre Reima tec dresser.

 

Her kan du se en oversikt over de forskjellige dressene og design: http://www.reima.fi/...klaer/overaller

 

Jeg kjøpte Reima Tec vinterdress til min jente sist vinter, da var hun 9 mnd. Jeg tok sjansen på 86 og den lå lenge an til å bli alt for stor. Men når vinteren kom så var den ikke større enn at det gikk bra å bruke den. Den er så myk at hun har god bevegelighet allikevel. Jenta mi er nå 20 mnd og rundt 85 cm lang.

 

Anonym poster: 970c71393eb8c3bb346bf5eabc353c4b

Takk for den fine oversikten! Det er jeg som "roter". Dressen jeg mener heter Reima-tec OVAL. Er på salg hos Babyshop. Men jeg er veldig forvirret ang. størrelsen. Kanskje bedre å kjøpe for stort enn at den blir for liten!

Skrevet

Jeg har fått beskjed i flere butikker om at Reimadressene ikke lenger er like store i størrelsen som de var før, så jeg ville definitivt kjøpt 86 (hvis jenta di ikke er spesielt liten av vekst).

 

Anonym poster: ed7199b95dcda3ab027774c62552068a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...