Gå til innhold

Jeg vet at sånne tråder hates...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg må lufte meg!

Jeg har kobberspiral og en dønn stabil syklus på 28 dager. Det har jeg hatt så lenge jeg har hatt spiralen, dvs i 2.5 år. (Satt inn etter fødsel).

Jeg pleier alltid å spotte dagene før mensen og har kramper i magen.

Skulle hatt mensen i går, ikke sett snurten av spotting og den nærmeste krampen jeg har fått er da kjæresten kom litt for langt inn under sex i går. Ellers har jeg INGEN tegn på at mens er rundt hjørnet.

Hva er sannsynligheten for å ha blitt gravid nå? Noen som har blitt det på kobberspiral?

Vi hadde sex den dagen jeg hadde el. Tok ikke tester eller noe sånt, men hadde en solid dose med el-slim den dagen. Hadde jo sex likevel, for jeg har jo spiral............ nå tenker jeg at det kanskje ikke var så lurt :/

Noen mer erfaring her?

Anonym poster: 57c089ca99baf9db00adecaf217599dc

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Kan du ikke ta en g-test da?

Man kan bli gravid på kobberspiral, men ingen som kan si om det er tilfellet her gjennom et forum...

Lykke til hvertfall

Skrevet

Fordi jeg tør ikke! Må mote meg opp med å høre om alle som har opplevd at mensen har vært ustabil og ikke vært gravid. Dah, jeg vet jo selvfølgelig at ingen her kan si meg om jeg er gravid eller ikke! Var vel ikke det jeg spurte om, vel? ;)

Jeg spurte etter andres opplevelser.

Anonym poster: 57c089ca99baf9db00adecaf217599dc

Skrevet

Er ikke intresant. ta en test

Anonym poster: 417e42ff8e55aa6f43cbbca8e267603a

Skrevet

I forhold til symptomene dine vet jeg ikke, men lillebroren min ble til mens mor hadde spiral. Kopperspiralen er ikke veldig sikker...

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

-Sikkerhet. Hvis 100 kvinner bruker kobberspiral gjennom et helt år, vil gjennomsnittlig 1-2 av dem bli gravide. (Til sammenligning ligger dette tallet mellom 60 og 80 hos kvinner som ikke bruker prevensjon.)

http://www.lommelegen.no/artikkel/kobberspiral

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...