Frenzia Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Fredagshat: - Unge hjem fra barnehagen med sprutbæsj - Ammet hele natten og er alvorlig trøtt. Var så trøtt når jeg ammet i natt at jeg holdt på å gå rett i bakken fordi jeg ukontrollert veivet med armene. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg hadde overhodet ingen kontroll på armene, jeg husker bare at de gjorde vondt. - Hadde masse arbeid som skulle gjøres, men som nå må utsettes til sent i kveld fordi barnehagefrøkna absolutt skal leke Hakkebakkeskogen med meg, sånn mellom hver tur til dass. - og sist, men ikke minst, den HELVETTES MENSEN kom tilbake allerede nå, i dag, når jeg sto opp<. Sist gikk det halvannet år etter fødsel før den kom, nå har det jo knapt gått et halvt år! Og like fordømrade vondt gjør det også, men det har i tillegg spredd seg med kramper bak i ryggen, for SVARTE FAEN! Hvorfor elsk istedenfor: - Ingen har spydd ennå. - Nå som jeg har fått mensen igjen er det ingen grunn til å fortsette med å nattamme, og jeg kan derfor sette gubben på saken, og det er fra nå av han som må opp og gi vann istedenfor fremover, og jeg gleder meg til at han skal få kjenne på den verkingen det gir, så han virkelig får kjenne på hva det er jeg er blitt utsatt for i to perioder nå, mens han har gått peppi rundt og har vært provoserende uthvilt. Nå skal jeg få være uthvilt når jeg går på jobb, og kanskje jeg endelig klarer å gjøre jobben min slik det er ment den skal gjøres og ikke som en semmer zoombie. - Det er fredag i dag og jeg har over helgen til å avzombifisere meg.
Iiiiik Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Et strålende eksempel på at halvtomt kan bli halvfullt!
Gjest Anybody Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Livet er hardt! Og sprer du bena og drar på deg avkom er det faen enda hardere! Her var det fredags elsk! Så opset jeg med innpå noen sms fra mannen sin tlf, og nå er det fredagsat og muligens singelliv neste. Så jeg er helt med på lista di!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Jeg gikk fra fredagshat til fredagselsk på 10 min i går i jobbsammenheng vel og merke... Elsker når dagene snur fra negativ til positiv! Konditoren: huff da, hørtes ikke bra ut.. sender en klem din vei sammen med noe styrke til å komme gjennom det du må gjennom
Frenzia Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2013 Et strålende eksempel på at halvtomt kan bli halvfullt! I lys av de siste dagers nye hendelser så ser jeg at jeg er blitt en jævel på å skape halvfullt ut av snart tomt. Blir jeg flinkere nå, så trur jeg at jeg vil komme til å lage fulle vinkarafler ut av gamle sure melkekartonger.
Gjest sug lut Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Et strålende eksempel på at halvtomt kan bli halvfullt! I lys av de siste dagers nye hendelser så ser jeg at jeg er blitt en jævel på å skape halvfullt ut av snart tomt. Blir jeg flinkere nå, så trur jeg at jeg vil komme til å lage fulle vinkarafler ut av gamle sure melkekartonger. Hvis du får til det vintrikset er jeg åpen for å komme på kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå