Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 OMG! For 7 år siden var jeg sammen med en sjarmerende og flott fyr fra Danmark. Vi var sammen en stund og han var min første ordentlige kjæreste. Jeg var utrolig glad i han og det tok lang tid før jeg innså at han ikke var helt normal. Men uansett så har han betydd mye for meg og det var et vondt brudd, selvom det var eneste riktige. I etterkant har han vært som forsvunnet i lø,se luften, ikke på Facebook, ikke noe sted.. Mange ganger har jeg tenkt på hvordan det går med han. Har han fått kone og barn, er han snill med dem, har han det godt osv.. Og i dag, av ren nysgjerrighet søkte jeg opp navnet hans og kom til en merkelig side på nettet. Jeg klikket meg videre og inn på en giggolo-side. Med seriøse bilder av han, og en tekst om hva han kunne tilby av tjenester. Jeg ble helt rar, kvalm og skjelven. Det så ut som om det var et firma han presenterte, med bilder av seg selv i dress osv. Og det tok litt tid før jeg klarte å forstå.....han selger seg selv, på verdensbasis. Alt stod på engelsk og det var listet opp mange land han kunne dra til på kort varsel. Det var rart å se ansiktet han igjen... Men nå føles det så ekkelt og vondt. Stakkars stakkars mann. Anonym poster: d45260cd652ffea4630eba2694095f59
Tyra79 Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Oisann, ja da hadde jeg blitt paff! Vel, kan vel ikke si annet enn at det var godt dere gjorde det slutt!? Klem!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Da vet du at du faller for menn som er attraktive i alle fall! Anonym poster: 3db285cb993f33d54b58ed5c6eb641ce
Hybelkanina Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Oi! Det må jeg si! eksen min er forsåvidt også en hore, du kan ihvertfall trøste deg med at din får betalt for det!
Papegøyeblomst Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Mannlige luksusprostituerte tjener vel riiimelig godt, vil jeg tro. Hadde en affære i karibien med en flott fransk pilot, som fortalte at han hadde vært gigolo noen år tidligere - han hadde det visst fett, cruiset rundt på seilbåter og spiste hummer hver dag, fikk dyre gaver etc... Men alle medaljer har jo en bakside, selvsagt... Hadde også en bekjent her i Oslo som solgte seg til eldre damer på vestkanten - han fikk visst mye gaver og slikt han også, og tjente sykt med penger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå