Gå til innhold

Tok nettopp prisen for værste mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte matpakke til førsteklassingen i dag :( Kom ikke på det heller før han nevnte andre hadde gitt han mat i dag... Herregud :(((

Anonym poster: 9c6cfa7381a28488e4dc8461b59da221

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror folk har gjort verre ting altså ;)

Anonym poster: cfeb4f26cf44cb175593e0ec9bc34804

Skrevet

Så flott at han fikk mat av andre!

Og du, jeg tror dette er glemt av gutten din i morgen.. Sånt skjer!

Skrevet

Huff så leit, men så fort gjort! Trøst deg med at du sikkert aldri kommer til å gjøre det igjen... :-)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg vil si at du er en ganske normal mor. Og jo, du kan nok dessverre gjøre det igjen :) de går på skolen i mange, mange år og det er mange matpakker som skal huskes på.

Det var jo veldig bra at de andre delte med seg da. Neste gang er det han som kan hjelpe en sulten kamerat :)

Skrevet

Fatter ikke at det går ann! Jeg var så fokusert på at han skulle rett hjem med en kamerat i dag, de slutter tidlig og at jeg derfor måtte hente barnehagebarna tidlig. Barnehagebarna tregte således ingen matpakke, men det gjorde jo han! Stakkars :( Godt dere mener det er normalt, jeg føler det dessverre ikke slik nå :/ Hi

Anonym poster: 9c6cfa7381a28488e4dc8461b59da221

Skrevet

Har jobbet på skole, og der er det barn hvor foreldrene alltid "glemmer" matpakke. Så 1 forglemmelse, er lov!

Anonym poster: 90735dc020ccbfbcf772a1bcf3aa5b06

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Helt normalt! Så lenge det ikke skjer ofte ;)

Skrevet

hehe ikke tenk på det. det kan skje alle... mye å tenke på i hverdagen, trøtt om morningen... osv....

og forresten, bare det at du har så dårlig samvittighet for det viser jo at du er en omsorgsfull og god mor..:)

han led ingen nød...;)

Anonym poster: 10f833e12478e0379f5640a0126ecf2e

Skrevet

Det kan skje alle.

Men har ikke alle skolene skolematordning nå til dags?

Min spiser før han går hjemmefra og får ikke med seg mat på skolen. Der har de buffet med skiver, knekkebrød og pålegg, og et annet måltid senere med frukt og av og til yoghurt.

Jeg trodde nesten staten hadde pålagt skolene matordning jeg innen nå.

Skrevet

Ring barnevernet!! :P

Skrevet

Trodde du hadde gjort noe skikkelig graverende jeg... Hvis det å glemme matpakken en dag er å være verdens værste mor, tror jeg det fi.nes utrolig mange elendige mødre rundt omkring..

Anonym poster: 75e0179995e3010bee82d9cccc48fa5b

Skrevet

Der jo hverken slemt eller umulig å forstå at det kan skje. Så flott at de delte maten sin med ham :-)

Skrevet

Sånt skjer :) Har glemt det selv en gang eller to også.

Skrevet

Det er en kjip følelse , men det kan skje alle!! Halvparten av elevene her hadde glemt at de skulle på skøytebanen i går.....

Skrevet
Det kan skje alle. Men har ikke alle skolene skolematordning nå til dags? Min spiser før han går hjemmefra og får ikke med seg mat på skolen. Der har de buffet med skiver, knekkebrød og pålegg, og et annet måltid senere med frukt og av og til yoghurt. Jeg trodde nesten staten hadde pålagt skolene matordning jeg innen nå.

Så langt unna som det er mulig å få blitt, dette med skolematordning her jeg bor! :/

Anonym poster: bd2630d1c87d3fe657210d9a5f0542c3

Skrevet

Huff:/ Godt han fikk mat av andre. Slik kan jo skje......, men man vil jo ikke at det skal skje...

Anonym poster: 18d84c5e64e7c5b07b0be0605bb640fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...