Mammatil1prins Skrevet 11. januar 2013 #26 Skrevet 11. januar 2013 Rogalandsbunad type Tjelmeland med lyseblå vest
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #28 Skrevet 11. januar 2013 Lier-bunaden. Mamma som har broderert og bestemor har lagd hardangersømen Anonym poster: 551b84c958e2d7c217fa20300753c5b3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #31 Skrevet 11. januar 2013 arvet Hardangerbundad. Den er fra 1850. Anonym poster: 78bcec73cfbce7916ef358ba50bb986d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #32 Skrevet 11. januar 2013 Asker Anonym poster: d8db6f44fdda09d8964fdbb1731a5252
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #33 Skrevet 11. januar 2013 færøysk bunad..) Anonym poster: 9925b4e55658dfdb724ea582119936aa
Peispå! Skrevet 11. januar 2013 #34 Skrevet 11. januar 2013 Blå trønderbunad, som jeg fikk i går:-))))
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #35 Skrevet 11. januar 2013 Åmli-bunad (Aust-Agder) Anonym poster: 256598bb548f153b8ac6179bd58c6b87
Bananen Skrevet 11. januar 2013 #36 Skrevet 11. januar 2013 Valdresbunaden, den gamle/originale versjonen:-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #37 Skrevet 11. januar 2013 Aust-Agder/Åmli-bunad Anonym poster: 73d79627034c5f046c80dba17d6153cc
Hybelkanina Skrevet 11. januar 2013 #38 Skrevet 11. januar 2013 Follobunaden. Har angret som ei bikkje på at jeg ikke valgte blå Nordlandsbunad som var alternativet. Mulig jeg må brodere meg den på sikt...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #39 Skrevet 11. januar 2013 Vestfolds bunad Anonym poster: 5fed88bb3c91d463d19ae0445e5fb24c
Gjest Hercule Poirot Skrevet 11. januar 2013 #41 Skrevet 11. januar 2013 Rekonstruert 1700-talls drakt fra Gudbrandsdalen.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #42 Skrevet 11. januar 2013 Buskerud og Ringeriks. Har to. Anonym poster: 1fa965e68aa119b2306491fef9de4ff8
Himmel og hav Skrevet 11. januar 2013 #43 Skrevet 11. januar 2013 Vestfoldbunad, 1956-modell, med svart stakk, rødt liv og vevd forkle.
Ennai Skrevet 11. januar 2013 #46 Skrevet 11. januar 2013 Grønn trønderbunad. Hvis jeg husker riktig så fikk bestemor den i konfirmasjonsgave:-)
Synne 2007<32012 Skrevet 11. januar 2013 #47 Skrevet 11. januar 2013 Ikke bunad men har vestlandsdrakten i rød :-) Elsker den!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #48 Skrevet 11. januar 2013 Altabunaden Anonym poster: 523bde82fdfe5addc6d947aca22e4ff7
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #49 Skrevet 11. januar 2013 Vest-Agder Anonym poster: 44582a207af1fde62a68174d7fc05f14
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #50 Skrevet 11. januar 2013 Har 4 bunader. To telemark, en gammel i grønt og en nyere fra 1968, vanlig rød. Har også en beltestakk og en gammel type Valdres som er 100 år gammel Anonym poster: 5b1176fc298d156803ee589dddd9df53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå