Gå til innhold

Den-lille-sorte-jomfru!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det begynner å lakke mot "julebord", og selv om jeg er aldri så søt i min juledrakt, så må jeg vel bytte til min lille sorte for den kvelden. Har aldri hatt den lille sorte før, så er førstegangs og den-lille-sorte-jomfru! Så jeg lurer på alt! Og vet ikke hva jeg lurer på...

- strømper, sorte eller hudfarga?

- greit med sorte sko og sort veske eller blir det for kjedelig?

- hvor mye bling? (har kort, kort hår hvis det gjør noen forskjell...)

- kjolen har korte ermer. Ha noe over? I allefall i backup hvis lokalet er kjølig? I såfall, hva?

Kjolen er en smal klassisk liten sort i ull/lin kvalitet, korte puffermer, firkanta ganske dyp utringing slik at jeg må ha balconette under (viser ikke kløft), rett-over-kne-lengde. Noe alla denne fra gojane: http://www.fashionistainoslo.com/2012/01/new-favourite-fashion-webshops.html (scroll litt nedover)

Endret av weihnachtmarkblomstre
Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Jeg er nok en relativt klassisk type, hadde hatt enkle sko, enkle strømper(av god kvalitet pluss ekstra i storevesken), hadde nok hatt ørepynt og diskret bling men tidenes heftigste clutch som jeg sikkert hadde laget selv i og med at budsjettet ikke tilsier 10 000 på veske. Jeg har forøvrig en Hermès jeg har laget selv, i skinn, etter denne siden her.. http://lesailes.hermes.com/us/en/ De mønstrete kan du fint lage i tykt papir, evt laminere og bruke limpistol.. Men det er meg,da..

Og så hadde jeg nok hatt skikkelig sotede øyne og bare lipgloss;-) Kos deg!! Vel unt! Viva la diva!

Gjest amandine
Skrevet

Jeg er nok en relativt klassisk type, hadde hatt enkle sko, enkle strømper(av god kvalitet pluss ekstra i storevesken), hadde nok hatt ørepynt og diskret bling men tidenes heftigste clutch som jeg sikkert hadde laget selv i og med at budsjettet ikke tilsier 10 000 på veske. Jeg har forøvrig en Hermès jeg har laget selv, i skinn, etter denne siden her.. http://lesailes.herm...es.com/us/en/�� De mønstrete kan du fint lage i tykt papir, evt laminere og bruke limpistol.. Men det er meg,da..

Og så hadde jeg nok hatt skikkelig sotede øyne og bare lipgloss;-) Kos deg!! Vel unt! Viva la diva!

Og til å supplere de enkle men akk så høye og elegante skoene hadde jeg, sammen med ekstra strømper, hatt lave sko i storevesken;-)
Gjest amandine
Skrevet

Og du, hva med hårbånd/bøyle à la Audrey? Og et lite sjal eller en cardigan om du er av den frosne sorten..

Skrevet

:) hjemmelaget Hermès du... gid jeg var så god!

Hadde bare tenkt å ha glatte, tynne strømper, men bør de være sorte eller hudfarga?

Må sondere hva jeg har av sko, vesker og bling. Tror jeg har en smaragdgrønn clutch. Dessverre takler jeg ikke hårbøyler, skikkelig bøyleforbi!

Til puffermer må det vel nesten bli sjal? Jeg er en frysepinn!

Gjest amandine
Skrevet

Svarte strømper, et sjal og grønn clutch, da sier min stylist( ja for jeg har en sånn på lur, ikke direkte min, men eldste barnetB-)) at det finnes fine smaragdgrønne øyeskygger som benyttes til svart flytende eyeliner med katteøyne som tidligere nevnte Audrey. Falske vipper påstås også å være et must, men det har jeg ikke prøvd. Påfuglfjær kan skaffes i hobbysjappe og bli kledelig i håret limt på en spenne.

Skrevet

Da hører jeg på stylisten! Men mine vipper er så lange og fine at mascara holder i massevis.

Håret er så kort at det kan ikke festes klemmer i en gang, og Mette-Marit-hatt frister ikke, så hårpynt lar jeg være.

Da har jeg funnet frem mine Høgl klassiske høyhelte sorte pumps med firkantet tå, det blir bra!

Da må jeg velge bling, og kjøpe sjal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...