Gå til innhold

meg som har en mann som var utro på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere leste kanskje de innleggene jeg skrev for en tid tilbake.

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144001828-jeg-trenger-hjelp-til-a-sortere-tanker-ang-a-fortsette-a-leve-sammen/

Jeg syns det er så vanskelig. Vi har det på en måte bra igjen, fordi vi kommuniserer mer (mest på mail, da). Har mye sex. Men jeg savner å føle at han VIRKELIG vil ha meg. Han sier jeg overdriver det han gjorde, at det var et fiktivt forhold han skapte til noen som ikke var ekte. Jeg skjønner det, men samtidig har han jo hver dag, i flere uker tatt et valg. Om å utlevere oss, barna, sex og sine innerste tanker.

Jeg syns hverdagen nå bare er som før, og at han håper at "det skal gå over", alle tankene mine. Men jeg trenger tydelige bevis for at han virkelig mener det, mange endringer. At han tenker over hvordan han er, spør meg hvordan jeg har det, forteller hvordan han har det. Kan si takk for mat når jeg bruker tid og krefter på å lage det hyggelig her hjemme selv om jeg ikke vet om jeg engang har lyst, med alt som svermer i hue.

At jeg kan føle at jeg er ønsket. Bevis på det. Føler meg bare som en idiot som aldri blir bra nok, uansett hva. Lei av å ikke få sove, tenke, konsentrere meg eller slappe av.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, vi er en flott familie, og jeg syns det er så uendelig vondt at dette skulle ødelegge så mye som det har gjort. Han sier han vil komme videre nå, og konsentrere oss om OSS, ikke det som skjedde. Det vil jo jeg også - mer enn noe - men da tror jeg samtidig ikke han forstår hvor vondt dette er for meg=dette tar lang tid. Og når han ikke virkelig forstår det, klarer han ikke heller å vise meg den kjærligheten i praksis som han sier han skal.

Takk for at du gadd lese.

Anonym poster: 5e6923d07364368f02d68b77bf3087e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Gjest Antarctica
Skrevet

Lån ei bok som heter "Utro" tror den er av Frode Thuen.

Han tar opp nettopp det du sier: at den bedratte part vil at initiativet til tilgivelse skal komme fra den skyldige part. Ellers vil prosessen stoppe opp. Bagatelliseringer gjør det hele verre, men du må ikke bli urimelig. Finn deg i å bli "realitetsorientert". Der er en balansegang.

Til den som har bedratt noen og ønsker å gjøre opp for seg og bli tilgitt, er rådet å ikke tro det går over, at tiden leger alle sår automatisk eller at det er nok å si unnskyld et visst antall ganger. "Pay attention to her pain - if you don't, she will" er slagordet. HAN må gå inn i din smerte og se til at den blir nevnt og anerkjent.

(I eksempelet hans dreide det seg om å nevne det selv, før du "rekker " å ta det opp neste gang. Å være åpen for den fornærmede parts følelser, gi dem næring, ikke avvise dem med "Holder du aldri opp/Jeg har jo allerede sagt unnskyld/ Det var jo ikke egentlig et forhold" osv)

Kanskje mannen din kan ta ansvar for å lese seg litt opp, eller du kan klare å formidle dette til han?

Skrevet

virker som om du forlanger noe av han du allerede får men ikke gir tilbake, og du er bare ikke takknemmelig nokk over det livet du har som er godt. Vanskelig for deg??? du har tatt valg??? dette er så simpelt som det kan bli, du fortjener ikke en go familie når du ikke bryr deg om den og valgene du har tatt har du ikke tatt konsekvensene av.. du kan ikke få i pose å sekk her i livet.... du har valgt å såre famalien din, åsså skal familien din synes synd på deg??? dette er bare urimelig ovenfor dine nærmeste di tøs...

Anonym poster: e56878151339fb91c638d8fadb3e0480

Gjest Antarctica
Skrevet

Eh, det var mannen som såret familien. Ta medisinen din, Annie!

Skrevet

virker som om du forlanger noe av han du allerede får men ikke gir tilbake, og du er bare ikke takknemmelig nokk over det livet du har som er godt. Vanskelig for deg??? du har tatt valg??? dette er så simpelt som det kan bli, du fortjener ikke en go familie når du ikke bryr deg om den og valgene du har tatt har du ikke tatt konsekvensene av.. du kan ikke få i pose å sekk her i livet.... du har valgt å såre famalien din, åsså skal familien din synes synd på deg??? dette er bare urimelig ovenfor dine nærmeste di tøs...

Han var utro, og HUN er tøs? Interessant... HAN har valgt å såre familien sin!!

Anonym poster: 20f61439b59c97635272600aa1f6115d

Skrevet

Takk for kloke ord, Pashla.

Anonym poster: fcd0fbd4ce1686640c5b9f7eda7c8f53

Skrevet

.

Skrevet

HAHAHAHA, good one! Gåre an :D

Skrevet

HAHAHAHA, good one! Gåre an :D

Ja, er det mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...