Gå til innhold

når slutte med mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan de slutte med mme? Vesla er snart 1 år, og i går fikk hun ikke mme i det hele tatt.

Men har hørt at noen aldri slutter med mme ;)

Anonym poster: e7fab6346e466721848bd4b08d19b616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... aldri slutter?

Anonym poster: 360cd71f3ef29c50e452ff4a75bb3651

Skrevet

jepp, noen har t.o.m med mme i militæret

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg får en flaske morgen, middag og kveld. Nei, pokker, det var visst øl?

Skrevet

Vi slutta med mme når eldstemann var 1 år, og kommer til å gjøre det med minstemann også. Da gikk vi over til vanlig melk.

Skrevet

takk for svar Toherligegutter :)

Skrevet

Gikk over til kumelk når gutten var ett år gammel, i linje med anbefalingene fra staten.

Anonym poster: 23fb4383b44a57c99d4f907241222492

Skrevet

Mikset mellom vanlig melk og mme fra 12-13 mnd så var det kun ku-melk :) går bare godt :)

Skrevet

Jenta mi får MME enda og er 16mnd. Hun får en før hun legger seg og en på natta. Har prøvd kumelk men det vil hun ikke ha.

Gjest MaJo0812
Skrevet

Har kjøpt nan3 til min ett åring jeg, tenkte ikke over at det er jo helt unødvendig.. Hvorfor finnes nan3 da? Jaja, ser om han liker kumelk da, og lar d være med det evt. Min spiser fortsatt litt om natta, så kan jo være kjekt og bruke opp nan da kanskje, og ha kumelk kaldt i kopp på dagen. Hm..

Skrevet

Må jo si jeg varmer ku-melken i mikroen , ( den hun får i flaske) ellers så drikker hun den kald av glass.

Skrevet

Når vi sluttet med flaske og ungene drakk av bare tutekopp og glass, de var da 12-13 mnd gamle. Har aldri gitt de mme i kopp eller glass.

Anonym poster: 58b76d11a8cc85ad6b58d35a5e34e78d

Skrevet

Her var vår rundt 10 mnd :) da var det kun vanlig melk og tutekopp :)

Gjest MaJo0812
Skrevet

Må jo si jeg varmer ku-melken i mikroen , ( den hun får i flaske) ellers så drikker hun den kald av glass.

Det var lurt! Kanskje han slutter med nattspisingen også iogmed at kumelk er mer som drikke og regne, ikke et måltid som nan er.

Skrevet

Vi slutter med mme når de er ett, men tynn grøt på flaske (velling) som kos på kvelden har de fått til de er tre :)

Skrevet
Det var lurt! Kanskje han slutter med nattspisingen også iogmed at kumelk er mer som drikke og regne, ikke et måltid som nan er.
Mi har ikke spist på natten på lenge :)
Skrevet

Vesla er 14 mnd og får en flaske juniormelk når hun legger seg, dette begynte vi med når hun var 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...