Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg skal snart bli dagmamma for et barn i tillegg til mi egen datter. Er det noe spesielt jeg bør tenke på å ha i kontrakt med foreldrene? Dette er svart dagmamma og jeg tar 4500 pr mnd. De stiller med bleier og evt spesialmat om ungen må ha det, resten står jeg for. Det er bare midlertidig dagmamma frem til sommern. Jeg har tenkt å lage en "plakat" som skal henge på innersiden av skapdøra som er informasjon som jeg må ta hensyn til ang barnet, alt fra smøring av sår rompe, allergier, søvnvaner, matvaner osv osv. Men jeg lurer på om det er noe jeg absolutt må ha i kontrakten? Lønner det seg med en avtale som gjelder når barnet er sykt, jeg er syk, mitt barn er sykt? evt hvordan avtale? Jeg må gå i innkjøp av spisestol og søskensete til vogn, er dette noe jeg kan ta ekstra betalt for fra foreldrene, si 1000 kr ekstra en mnd eller er det noe jeg burde stå for selv? Takker mye for all innspill jeg kan få Anonym poster: 54ba43d1a5dbd87cf1475b2c4fe74d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå