Gå til innhold

Frustrerende når lokalavisa anbefaler alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrerende når lokalavisa anbefaler alle i risikogruppen til å vaksinere seg, så viser det seg at det er umulig å få tak i vaksine for tiden. For å gni det inn legger de til at nå HASTER det.

Jeg pratet med legen på tlf. og han var redd for at de ikke kom til å få flere vaksiner før det var for sent å vaksinere seg. Men det nevner de ikke noe om i lokalavisen.

Anonym poster: cacbe39a9c2fb1c1ea907abbfd4c5b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å å resept å hente den ut på apoteket?

Anonym poster: 04cdecb8e900882d59127dcb880a257c

Skrevet
Har du prøvd å å resept å hente den ut på apoteket? Anonym poster: 04cdecb8e900882d59127dcb880a257c

Tomt der også. Men nå fant jeg en artikkel gitt ut på mandag hvor det står at de skal få inn mer i slutten av uka så da burde de jo fått mer i dag. Skal ringe litt rundt i dag, men nå begynner de å melde om influensa også her lokalt så da spørs det om det ikke allerede er for sent.

Skrevet

Svineinfluensa er ikke så farlig som alle skal ha det til . Jeg er gravid, nettopp hatt det . Mamma og broren min har begge astma, gått helt bra med dem også. I tillegg har mann og barn og søsteren min hatt det, og ingen av oss har vært dårligere enn ved vanlig influensa.

Anonym poster: 350844c2c0a1bd95ede32adfa6d10291

Skrevet
Svineinfluensa er ikke så farlig som alle skal ha det til . Jeg er gravid, nettopp hatt det . Mamma og broren min har begge astma, gått helt bra med dem også. I tillegg har mann og barn og søsteren min hatt det, og ingen av oss har vært dårligere enn ved vanlig influensa. Anonym poster: 350844c2c0a1bd95ede32adfa6d10291

Vi har pleier alltid å vaksinere oss hele familien selv om kun et av våres to barn er i risikogruppen. Bortsett fra en litt øm arm har vi aldri hatt noen bivirkninger og jeg føler det lille stikket er en liten pris å betale for å slippe influensa. Det har aldri vært noe problem å få tak i vaksine før. Helt krise er det ikke, men frustrerende når avisa maser når det ikke er tilgang på vaksiner.

Skrevet

Frustrerende når lokalavisa anbefaler alle i risikogruppen til å vaksinere seg, så viser det seg at det er umulig å få tak i vaksine for tiden. For å gni det inn legger de til at nå HASTER det.

Jeg pratet med legen på tlf. og han var redd for at de ikke kom til å få flere vaksiner før det var for sent å vaksinere seg. Men det nevner de ikke noe om i lokalavisen.

Dersom du bor i Bergensområdet, så prøv vitus apotek på volvat på lagunen. de hadde masse igjen på mandag hvertfall.

Anonym poster: 9e08d5e19935b227153c2060b305a7a0

Skrevet
Frustrerende når lokalavisa anbefaler alle i risikogruppen til å vaksinere seg, så viser det seg at det er umulig å få tak i vaksine for tiden. For å gni det inn legger de til at nå HASTER det. Jeg pratet med legen på tlf. og han var redd for at de ikke kom til å få flere vaksiner før det var for sent å vaksinere seg. Men det nevner de ikke noe om i lokalavisen. Anonym poster: cacbe39a9c2fb1c1ea907abbfd4c5b37
Dersom du bor i Bergensområdet, så prøv vitus apotek på volvat på lagunen. de hadde masse igjen på mandag hvertfall. Anonym poster: 9e08d5e19935b227153c2060b305a7a0

Bor i Haugesund, så det blir litt for langt unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...