Gå til innhold

Dere som ikke drikker brus. HVa drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg jo ikke i hverdagen da;) Er kullsyren i seg selv skadelig for tennene? Tenker farris f.eks?

Anonym poster: a0a27f6b71c815cd26cde8f767eb2e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du får mange like svar her: VANN.

Anonym poster: ca7d5dd61429041035dff3d02020069a

Gjest Antarctica
Skrevet

Vann, når jeg er tørst.

Ellers: kaffe, te, melk, kakao, saft, øl, vin og brennevin, er bare ikke så glad i brus.

Kullsyren har ikke så mye å si for tenna.

Skrevet

Tipper du får mange like svar her: VANN.

Anonym poster: ca7d5dd61429041035dff3d02020069a

Derfor jeg skrev: ikke i hverdagen. Regner med de fleste, om de legger godviljen til, skjønner at jeg mener til kos i helgene o.l;)

Skrevet

Kullsyren er ikke så ille i seg selv, men smaksatt mineralvann er ikke bra for tennene grunnet lav ph-verdi. Tannlegen min sier at jeg kan drikke min blå farris med god samvittighet. Ellers er vi jo kjempeheldige som har godt drikkevann i springen her til lands :) På sommeren lager jeg gjerne hjemmelaget iste (uten sukker!!!) og har en mugge stående i kjøleskapet :)

Skrevet

Drikker mest Fun smile.png

Drikker mest Fun smile.png

Er det skadelig syre i Fun?

Jeg er redd for tennen mine. Bestandig hatt fine tenner og aldri hull i en alder av 35 år, men var hos tannlegen igår og hun så antydning til syreskader på tannkjønnet fremme. Bestandig drukket brus bare i helger, men vil nå finne andre alternativ;)

Skrevet

Drikker mye vann, både til hverdags og fest. Kan også drikke juice, saft eller farris. Te av og til, og kakao med krem til kos:-)

Anonym poster: a13a9fc9d21cf9fbf87bcd289013d17c

Skrevet

Ellers er alkoholfri Carlsberg og St. Miguel gode - de alkoholfrie vinene jeg har testet ut sålangt smaker fælt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...